Türkiye kamp yapıyor! Çadıra talep yüzde 118 arttı

Çadıra talep 2018’in ilk 8 ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 118 arttı

13 Eylül 2018, Perşembe 07:51 Son Güncelleme: 13 Eylül 2018, Perşembe 07:51
A A

Türkiye ’de son yıllarda hem tatil hem de bir spor alternatifi olarak kampçılık kavramına ilgi artarken kamp ve kampçılık ürünleri satışlarında yüzde 50’ye yakın artış gözlemleniyor. Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan, “Kampseverlerin en çok tercih ettiği ürünler şişme yatak, kamp mutfağı, kamp oturma ve dinlenme ürünleri, çadırlar ve outdoor aksesuarlar” diye konuştu.

10 BİN SANDALYE

Mutlu Erturan, “3 kişilik çadır talebinin, diğer çadır boyutlarına göre yüzde 50 daha fazla olması, kamp tatilinin bir aile aktivitesi olarak yaygınlaştığını gösteriyor” diye konuştu. n11.com Satış Genel Müdür Yardımcısı Örpen Koçak da “Katlanabilir sandalye, portatif piknik masası, termos ve buzluk benzeri malzemeler ilk sıralarda yer alıyor. 10 bin adet kamp sandalyesi satış rakamı söz konusu oldu” dedi.

REJİSÖR KOLTUĞUNUN SATIŞLARI DA PATLADI

Son dönemde peş peşe gelen zamlar menülerdeki fiyatları katlayınca rejisör koltuğunu alan vatandaş sahillerde kendi masasını kurdu. Rejisör koltuğunun satışları yüzde 110 arttı. İnternetten yapılan aramalar 3’e katlandı.

Bu haberi de okudularRejisör satışları patladı! İnternet aramaları attı, satışlar yüzde 110 arttı


SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.