'Ipsos KMG Araştırma ve Danışmanlık Şirketi' her iki yılda bir 'Türkiye'yi Anlama Kılavuzu' adı altında bir araştırma yapıyor. Kamuoyuna açıklanan son araştırma için Türkiye'nin 7 bölgesinden 14 yaş üstü 15.953 kişi ile görüşüldü 'Ipsos KMG Araştırma ve Danışmanlık Şirketi' iki yılda bir 'Türkiye'yi Anlama Kılavuzu' adı altında bir araştırma yapıyor. Kamuoyuna açıklanan son araştırma için Türkiye'nin 7 bölgesinden 14 yaş üstü 15 bin 953 kişi ile görüşüldü. Araştırmaya katılanların yüzde 49.2'si erkek, yüzde 50.8'i kadın. POSTA'nın manşetinde yer verdiği ve soyal medyada günün en çok paylaşılan haberlerinden biri haline gelen araştırmada ortaya çıkan ilginç sonuçlar şöyle: