Türkiye'nin marka elçisi oldu!
BBC televizyonu, Türkiye için hazırladığı özel programda Songül Öden'i Türkiye'nin marka elçisi olarak lanse etti
06 Kasım 2012 , Salı 07:07
BBC World'ün 'Fast Track' isimli programında Songül Öden'le röportaj yapıldı. 'Gümüş' dizisiyle Suriye'den Fas'a 85 milyon izleyiciye ulaşan Öden, Türkiye'nin yeni marka elçisi olarak lanse edildi.
Türk dizilerinin turizme katkısından bahseden program, şehre yapılan ziyaretlerin yüzde 80 arttığını, Rusya ve Doğu Avrupa’dan gelen ziyaretçilerin yanı sıra özellikle Kuzey Afrika ve Ortadoğu’dan birçok turistin geldiğinin altını çizdi.
Programda Türkiye’nin marka elçisi tanımlamasını sevip sevmediği sorulan Öden, “Hayatım havaalanı dış hatlar ternimaline girince değişti. Dizilerde yer almam benim Ortadoğu, Balkanlar ve Avrupa’da milyonlarca kişi tarafından tanınmama olanak sağladı” yanıtını veriyor.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
- Ufak bir ağrıyla belirip hayatını altüst etti! Enfeksiyon sandılar ama milyonda birlik felaket gözünü kaybettirdi, yerine uyluğunun parçasını koydular!
- Botoks iğnesi kadar güçlü! Gece 1 damla süren sabah 10 yaş genç uyanıyor
- Değerini sadece İtalyanlar biliyor! Marketlerde 170 TL'den satılıyor: 1 damlası bile kan basıncını düşürüp tıkalı damarları genişletmeye yetiyor!
- Demirde ıspanağı sollayan tek bitkisel kaynak! Demir depolarını fullüyor, bağırsakları makine gibi çalıştırıyor
- Aslan burcunun bu 3 özelliğini kimse bilmiyor! Astrologlar en karanlık yönünü açıkladı