UFO dünya markası olacak

Ufo'nun Başkanı Abdullah Yeşil, Ufo'nun ise 1 milyon ürün satışı hedeflediğini söyledi

Pazartesi, 04 Ocak 2010 - 05:00

UFO dünya markası olacak

YÜKSEK GÜVENLİK STANDARDI

Elektrikli ısıtıcı pazarının önde gelen firmalarından Ufo’nun Başkanı Abdullah Yeşil ar-ge (araştırma-geliştirme) yatırımlarını her yıl bir öncekine göre yüzde 20 artırdıklarını, yeni teknoloji ve ürünler için sürekli çalıştıklarını belirtti. Bu çalışmalar sonucu açık hava Ufo’ları ürettiklerini belirten Yeşil, “Bu ürünler dış mekanlarda kullanıma uygun, çok zorlu kış koşullarında şiddetli yağmur hangi açıdan gelirse gelsin kısa devre yapmayan, yangınlara yol açmayacak yüksek güvenlik standardına sahip” dedi.

MEKÂN TERCİHİ DEĞİŞTİ

Sigara yasağıyla birlikte insanların mekan tercihinin değiştiğini belirten Yeşil, sigara kullanan müşterilerin mekanın sigara içilen alana sahip olup olmamasına dikkat ettiğini söyledi. Yeşil, “Ufo olarak, yasakla birlikte, açık havaya rağbetin artacağını, işletmelerin bu alanları değerlendirerek ısıtması gerekeceğini biliyorduk. Ürünlerimiz başından beri açık alanlara uygun çeşitlendirildi. Bu ürünler verimli ısıtmanın yanı sıra enerji tasarrufu sağladığından işletmelerden çok talep geliyor” dedi.

DÜNYANIN 30 ÜLKESİNDE

Ufo’nun açık hava konsepti ile hızlı ilerlediğini belirten Yeşil, şu anda dünyanın 30 ülkesinde hem kapalı hem de açık alanlarda birçok kafe, restoran, büyük otellerin Ufo ile ısındığını söyledi. “Bu durum Ufo’yu, dünya markası olma hedefine bir adım daha yaklaştırıyor” diyen Yeşil, bu sezon açık hava ürünlerinin üretimdeki payının yüzde 25 olduğunu söyledi. Yeşil, “2008-2009 sezonunda 1 milyonluk elektrikli ısıtıcı pazarında, yüzde 20 ihracatımızla birlikte toplam 800 bin Ufo sattık” dedi.

2010’DA  HEDEF 1 MİLYON SATIŞ

2009-2010 sezonunda pazardaki toplam satış hacminin 1 milyon 250 bine ulaşacağını belirten Abdullah Yeşil, Ufo’nun ise 1 milyon ürün satışı hedeflediğini söyledi. Yeşil şöyle devam etti: “Bu ürünlerin yüzde 30’unu ihraç edeceğiz. Açık hava ürünlerimiz Fransa’da Paris, İngiltere, Almanya ve İtalya sokaklarındaki kafelerde oturanları ısıtıyor. Bu yeni ürünlerimizin satışıyla birlikte pazarda yüzde 70 olan payımızı yüzde 80’e taşıyacağız. Hedefimiz 2009’da 159 milyon lira ciroya ulaşmak.”

İnci Neşeli ÖZOĞLU

2