Ekonomi Vestel Ulusal Kalite Hareketi'ne katıldı

Vestel Ulusal Kalite Hareketi'ne katıldı

Paylaş
Vestel Ulusal Kalite Hareketi'ne katıldı

Vestel Müşteri Hizmetleri, KalDer Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ne imza attı. EFQM Mükemmellik Model’ini kurulduğu günden bu yana bir yönetim modeli olarak benimseyen Vestel Müşteri Hizmetleri, kalite yolculuğunda bir adım daha atmış oldu

Vestel Müşteri Hizmetleri, Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) başlattığı ve kurumlarda mükemmellik kavramının benimsenmesini hedefleyen ‘Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzaladı. Vestel City’de düzenlenen imza törenine KalDer İzmir Yönetim Kurulu Başkanı Muhsin Çömden ile Vestel Ticaret A.Ş Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan’ın yanı sıra Vestel Müşteri Hizmetleri Yöneticileri ve KalDer İzmir Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.

FARKINDALIK YARATMAYI AMAÇLIYOR

EFQM (Avrupa Kalite Yönetim Vakfı) Mükemmellik Modeli, kuruluşlarda müşteri, çalışan, toplum, tedarikçiler ve hissedarlar da dahil tüm paydaşlarının beklentilerini karşılayan, üst düzeyde performans göstermesini ve sürdürülebilir bir başarıyı elde etmesini hedefler. Modeli uygulamaya koyan Vestel Müşteri Hizmetleri, imzaladığı ‘Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi ile mükemmelliğin temel kavramlarını benimseme ve yaşama geçirme konusunda kararlılıkla ilerlemeyi taahhüt ediyor ve bu kapsamda Türkiye çapında farkındalık yaratmayı amaçlıyor.


Haberin Devamı