Volkswagen hedef büyüttü

Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, satış sonrasında hizmet anlayışıyla 30 bin müşteri kazandıklarını açıkladı

Volkswagen hedef büyüttü

İDDİAMIZI GÜÇLENDİRİYORUZ

Volkswagen (VW) Binek Araç, 2010’da hedef büyütüyor. Pazara sunacağı yeni modelleriyle ürün gamını genişleten Volkswagen, her kesimden otomobil tutkunlarına uygun alternatifler sunuyor. VW Binek’in gerçekleştirdiği toplantıda konuşan Doğuş Otomotiv-VW Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, “Çetin geçen 2009’u istediğimiz yerde tamamladık. Rekabetin artacağı 2010’da yeni modellerimiz ve halen satışını gerçekleştirdiğimiz modellerin alternatif versiyonlarıyla iddiamızı güçlendiriyoruz” dedi.

PAZAR PAYI ARTACAK

Satış sonrası uygulamalarıyla memnun müşteri sayısını artırdıklarını belirten Uygun, Volkswagen’in 2009’da Türkiye’de de başarılı bir yıl geçirdiğini ifade ederek “2009 Ocak-Aralık döneminde binek otomobil satışları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20.86 artarak 369 bin 819 adede ulaştı. 2008’de 21 bin 136 adet satışla yüzde 6.9 olan pazar payımızı 2010’da 30 bin adedi aşarak yüzde 8.2’ye ulaştıracağız. 2011’de satışı 40 bine çıkarmayı ve pazar payımızı yüzde 10’a taşımayı amaçlıyoruz” diye konuştu.

2009 ÖDÜLLERLE GEÇTİ

Vedat Uygun, hemen her Volkswagen modelinin kendi segmentinde önemli satış başarısı yakaladığını ifade etti. Uygun, “2009 yılı tam anlamıyla ödüllerle geçen bir yıl oldu. Öncelikle Golf modelimiz, ‘Dünyada Yılın Otomobili’ seçildi. Ardından 2008’de yüzde 2 olan segment payını 2009 yılında yüzde 21’e yükselten Tiguan ‘En Sağlam Tavanlı SUV’ ödülüne layık görüldü. 4 yıldır üst üste ‘Yılın Motoru’ seçilen TSI motorumuz da ‘Yılın Yeşil Motoru’ ödülüne layık görüldü” dedi.

Hakan ÇELİK