Vücudunuzdaki toksinleri atıp, kaslarınızı yumuşatacak 5 masaj tekniği

Birazdan göreceklerinizi hemen deneyip kendinizde uygulayabilirsiniz! İşte vücudunuzdan toksin atmanın dışında kaslarınızın rahatlamasını sağlayacak işe yarar 5 masaj tekniği…  

13 Eylül 2017, Çarşamba 15:13
A A

İster masa başında çalışın isterseniz de gün boyu ayakta. Durum ne olursa olsun yoğun hayat yüzünden hem kaslarınızın hem de vücudunuzun biraz rahatlamaya ihtiyacı var. 

İşte sizi ve tüm bedeninizi huzura kavuşturacak 5 masaj tekniği…  

Toksin

Toksin

Toksin" kanlı canlılarda bulunan bir nevi zehirdir. Bunu atmak içinse çeşitli yollar mevcut fakat gıdalardan ve işe yaramaz ilaçlardan önce size birkaç masaj tekniği gösterelim.  

Kaslar

Kaslar

İnsan, yapısı gereği birçok kas ile hareket eder. Kaslarımız bir hidrolik gibi çalışır ve gerilip esner. Fakat onların da dinlenmeye ihtiyacı vardır.  

1. Kalçaya dairesel masaj

1. Kalçaya dairesel masaj

Kalçanıza daire şeklinde masajlar yapın. Düzenli olarak bunu uygulayın. Bu toksinlerin atılmasına ve dolayısıyla selülitlerinizin azalmasına sebep olacak.  

2. Bacaklar için...

2. Bacaklar için...

Kasık bölgesine de içe doğru masaj uygulayın. Bu sizi hem rahatlatacak hem de vücudunuzdaki kasları tümüyle gevşetecektir. Yine aynı şekilde bu hareket de toksinleri atmanıza yardımcı olur ve selüliti önler.  

3. Dizleriniz sarkmasın!

3. Dizleriniz sarkmasın!

Dizler bizim için çok önemli. Yaşlanınca da onları kullanıp kilometrelerce yürümek isteriz. Bunun için bir sandalyeye oturun ve diz kapağınıza her gün düzenli olarak masaj yapın. Dairesel masaj diz ve bacaklarınıza iyi gelecektir.  

4. Mükemmel bacaklar!

4. Mükemmel bacaklar!

Bacaklarınızın şekilli olmasını istiyorsanız bu hareketi muhakkak yapmalısınız. Hem kaslarınızı esnetecek hem de mükemmel bacaklara sahip olacaksınız. Bacaklarınızı karnınıza doğru çekin ve bırakın. Düzenli olarak uygulayın. Boşta kalan bacağınızı alttan desteklemeyi unutmayın.  

5. Bilekler...

5. Bilekler...

Elinizle ayak bileğinizi bilezik gibi kavrayın ve yukarıya doğru bastırarak çekin. Bunu düzenli olarak yapın. Ağrının yok olduğunu göreceksiniz.