Yaşam Cepten reklam izleyene bedava internet!

Cepten reklam izleyene bedava internet!

Paylaş
Cepten reklam izleyene bedava internet!

Dünyada ve Türkiye'de bir ilk olarak, 1 Nisan 2014 tarihinden itibaren başlayan EmobileAd uygulamasını indirip üye olan herkesin hattına, reklam görmeye devam ettikçe internet yükleniyor

Hedef kitlesi lise ve üniversite öğrencileri olan markalarla gençler EmobileAD’de buluşmaya başladı. 1 Nisan 2014 tarihinden itibaren başlayan uygulamayı indirerek üye olan herkesin hattına reklam görmeye devam ettikçe internet yükleniyor. Uygulamada her telefon görüşmesinin ardından ekranda bir firmanın reklamı caps ya da video olarak yayınlanıyor. Ayrıca kullanıcılara sürpriz hediye ve fırsatlar sunuluyor.

DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE BİR İLK


Reklamcı Mustafa Topaloğlu, dünyada ve Türkiye’de ilk kez uygulanan yeni bir reklam mecrası geliştirdi. Hedef kitlesi lise ve üniversite öğrencileri olan markalar, cep telefonları üzerinden çalışan sanal pazarlama sistemi EmobileAd ayrıcalığından yararlanmaya başladılar. Gençler de sadece uygulamayı indirerek ve sisteme ücretsiz üye olarak internet paketi sorununu çözüyorlar.

100 REKLAMA 250 MB İNTERNET


Çok konuşanlar ve reklamlara çok tıklayanlar daha fazla internet kazanıyor. Haftada 100 reklam gören 250 MB internetin sahibi oluyor. Reklam görmeye devam ettikçe bu miktar artıyor. İnternetin yanı sıra firmaların anlık hediyeleri ile çeşitli fırsatlar da sunuluyor. GooglePlay’de şimdiden binlerce gencin üye olduğu EmobileAD, internet bağlantısı 3G veya wifi olanAndroid cep telefonlarıyla Google Play’den indiriliyor. Haziran ayından itibaren IOS ve Windows sistemleri de kullanıma açılıyor. Hangi mobil operatörde olursa olsun geçerli olan uygulama ile her telefon görüşmesinin ardından bir firmanın reklamı ekranda beliriyor.
Dünyada İlk O Düşündü

Uygulamanın geliştiricisi reklamcı Mustafa Topaloğlu, EmobileAD’in dünyada ilk kez uygulanan bir reklam sistemi olduğunu belirtti. Gençlerle markaları buluşturmayı uzun zamandır hayal ettiğini ve şimdi de bu hayalini gerçekleştirdiğini aktaran Topaloğlu, uygulamanın hem firma tarafında hem de gençler arasında hızla yaygınlaşmaya başladığını söyledi.

Gençlerin internete ulaşmakta zorluk çektiğini gözlemlediğini belirten Topaloğlu, “Bu sorunu nasıl çözebilirim diye araştırmaya başladığımda aynı zamanda hedef kitlesi gençler olan firmaların da bu kitleye ulaşmakta zorlandığını gördüm. Yeni jenerasyonun dijital çağı yaşaması ilham kaynağım oldu. Böylece parçaları birleştirmeye başladım. EmobileAD uygulaması başka girişimci geliştirici insanlara da örnek olsun” şeklinde konuştu.

Yerli Steve Jobs Çıkarmak İçin Bazen Bir Klik Yeter

Reklamcı Mustafa Topaloğu “Gözlemlediğimiz sorunlara çözüm geliştirmek hayal kurmakla başlıyor. Bill Gates, Steve Jobs ya da Mark Zuckerberg de ilk yola çıktıklarında tüm dünyada yaygınlaşacaklarını bilmiyorlardı. Belki küçük bir ihtiyacı karşılamaktı ilk başta amaç.. Yeter ki insanın kendine güveni olsun kendi Steve Jobslarımızı neden çıkarmayalım. Benim geliştirdiğim uygulamanın da mobil alanda küresel düzeye yayılacağına inanıyorum. Türkiye’nin ardından dünyaya yaymayı planlıyorum ve bunun çok kolay yayılacağını görüyoruz ” şeklinde konuştu.

Kampanya Döneminde Sürpriz Hediyeler Olacak

Topaloğlu, “Türkcell, Vodafone ve Avea ile anlaşmamız 1 Nisan itibariyle başladı. Planlamayı bu şekilde yaptık. Yeni başladığımız bu birkaç ayda kampanya dönemimizi gençlerin kaçırmamasını öneriyorum. Sürpriz hediyeler de olacak. Sinema konser ya da maç biletleri, fast food gibi gençlere yönelik ürünü olan firmaların çeşitli hediyeleri olacak… Kampanya süresinde şanslı katılımcılarımız olacak. Mobil Reklam pazarlama sektöründe ses getirecek uygulamamızın ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. ”

Haberin Devamı