Servis sıkıntısı

06 Aralık 2014, Cumartesi 05:00
AA

Meğer iyi bir servis şoförü, iyi servis hostesi, kurumsal servis firması ne kadar büyük nimetlermiş de farkında değilmişiz. Bunun ne kadar önemli olduğunu bu yıl anladık! Kızlarımı yuva yıllarından beri yaklaşık 9 yıldır taşıyan servis firması geçen yıl okuldan ayrıldı. Onun yerine kendini çok çok büyük bir servis firması diye konumlayan yeni bir firma geldi.

Yolu hiç bilmeyen şoför

Hayatımız kabusa döndü. İlk icraatı bölgeyi tanımayan, yolları çocuklara soran bir şoför oldu. Her gün çocukları okula 2 ders geç götürüp okul kapandıktan ancak 1.5 saat sonra eve getirebiliyordu. Gelen yeni şoför bir hafta sonra işi bıraktı. Sonra başka şoför, ardından başka bir şoför geldi. 4 kez hostes değişti. Çocuklara kemer taktıramayan basiretsiz hostesler, küfürlü konuşan servis şoförü, güzergahı kafasına göre değiştiren bir yönetim. Hangi veli ararsa güzergah o akşam oradan, anlayın siz yönetimi.

‘Çocuğunuz bakkala gitti’

Gün oluyor servis şoförü çocuğu evden uzakta bırakıyor, gün oluyor iş yerinde hostesten telefon: “Çocuğunuz servisten indi ama eve girmedi, bakkala gitti, tutamadım.” “Ayol ne bakkalı? Bakkal evden uzakta, bizim çocuk öyle kendi başına bakkala gitmez” dinlemiyor. Evi arıyorsun, çocuk karşında “Anne ne bakkalı ya, ben öyle bir şey yaptım mı” cevabıyla karşılaşıyorsun.

Daha neler, neler... Büyük servis firmasına ulaşılamıyor, sanki Amerikan Konsolosluğu... Okulumuz karmaşayı gidermek için elinden geleni yapıyor ama firma bildiğini yapıyor. Yıl sonunda büyük ihtimalle ya okulumuz firmayı düzeltecek ya başka bir firmaya geçecek inşallah.

Hayatımızın kabusu servis firmasının bir an önce okulumuzu rahat bırakması dileğiyle....

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.