Yüzdeki kırışıklıkları %90 azaltan yüz egzersizleri

Bu yüz egzersizlerini her gün 20 saniye uyguladığınız takdirde, yüzünüzdeki kırışıklıkların azaldığına şahit olacaksınız.  

25 Temmuz 2017, Salı 10:17
A A

Daha gergin, daha genç ve daha sağlıklı bir cilde sahip olabilirsiniz. Üstelik pahalı kozmetik ürünlerine bir servet harcamanıza bile gerek yok.  

Şimdi öğreneceğiniz yüz egzersizlerini her gün 20 saniye yapın ve kırışıklıklarınıza elveda deyin.  

ALIN KIRIŞIKLIKLARINDAN KURTULMAK

ALIN KIRIŞIKLIKLARINDAN KURTULMAK

Baş parmaklarınızı kulak hizanızın biraz üzerinde tutun ve diğer parmaklarınızla alnınızın dışından içine doğru hafif hareketlerle masaj yapın. Birkaç defa uygulayarak sürdürün. 

GÖZ ÇEVRESİNDEKİ KIRIŞIKLIKLARDAN KURTULMAK

GÖZ ÇEVRESİNDEKİ KIRIŞIKLIKLARDAN KURTULMAK

Önce gözlerimizi kapatıp aşağı doğru bakmaya çalışırken kaşlarımızı olabildiğince yukarı kaldıralım. Sonrasında ise parmaklarınız aynı hizadayken gözaltı ve çevre derinizi hafif hareketlerle çekerek aşağı yukarı kaldırın. Bu hareketi yaparken elinizden geldiğince gözlerinizi kısmamaya çalışın. Daha sonra işaret ve orta parmağınızı kaşlarınızın üzerine başparmağınızı ise dudağınızın üzerine yerleştirerek yukarı aşağı hareketlerle masaj yapın.  Bu hareketler göz altı kaslarınızı güçlendirerek kırışıklık oluşumunu engeller.  

DUDAK ÇEVRESİNDEKİ KIRIŞIKLIKLARDAN KURTULMAK İÇİN

DUDAK ÇEVRESİNDEKİ KIRIŞIKLIKLARDAN KURTULMAK İÇİN

Dudağımızla O harfi oluşturarak, yanaklarımız yardımıyla burnumuzu aşağı yukarı çekeceğimiz bu eğlenceli hareket kadar basiti yok! Bu hareketten sonra başparmağınızla burun deliklerinizden birine karşı yöne doğru hafifçe bastırın ve açıkta kalan burun deliğinizle derinden nefes alın. Daha sonra aynı hareketi diğer burun deliğinize uygulayın. Ve son olarak burnunuzun üst kısmından tutarak işaret parmağınız yardımıyla burnunuzu hafifçe bastırın. İşte bu kadar!  

YANAK HAREKETİ ÖNEMLİ!

YANAK HAREKETİ ÖNEMLİ!

Ellerinizden yaptığınız kıskaçla kıstırdığınız yanaklarınızı hafifçe kendinize doğru çekin ve bu hareketi birkaç defa tekrarlayın. Akabinde kıskacımızı biraz küçültüp iki parmağa indiriyor ve görseldeki gibi yanaklarınızı kıstırıp içe ve dışa doğru döndürüyorsunuz. Son olaraksa yanak hizanıza tutturduğunuz başparmaklarınızla aşağı yukarı bastırma hareketini uyguluyorsunuz.   

GÜLDÜĞÜNÜZDE OLUŞAN KIRIŞIKLIKLAR İÇİN...

GÜLDÜĞÜNÜZDE OLUŞAN KIRIŞIKLIKLAR İÇİN...

Yalnızca birkaç saniyemizi alacak hareketler varken boyun çevremizi ihmal etmek olmaz! Tam kulak altı kemiği hizanızdan üç parmak yardımıyla tutarak çevresel bir üçgen çiziyorsunuz ve bunu tekrarlıyorsunuz. Sadece bu kadar.  

BOYUNA DEVAM...

BOYUNA DEVAM...

Şimdi parmak içlerimizin yardımıyla boyun hizasındaki derimizden hafifçe tutarak, görseldeki gibi çenemize doğru çekiyoruz.   Elbette birkaç kez tekrarlamadan olmaz.  

Dilimizi üst dudak derimizin içine yerleştirerek, yanaklarımız dahil olmak üzere, çevresel bir O çiziyoruz. Sonra dudaklarınızı olabildiğince dışarı çıkarak nefesimizle kocaman balonlar yapın.   

Ardından nefesimizi verip bir daha yapalım ve bir daha...