Önceki Fotolar

Zayıflamak için yoğurt yiyin (Kilo verdiren reçeteler)

Her öğünde yiyeceğiniz en az 1 çay bardağı yoğurt sizi hem zayıflatır hem de tokluk hissinizin 3-4 saat sürmesine yardımcı olur

27 Ekim 2017, Cuma 12:22
A A

Örneğin 60 kilosunuzdur ama vücut yağınız 12 kiloysa 50 kilo görünebilirsiniz. Ama vücut yağınız 25 kiloysa 70 kilo görüntünüz olur. Bu nedenle önemli olan tartıdaki sonuç değil yağ oranınız. Yağ oranını düşürmek için diyetinizin en yakın dostu yürüyüş olmalı.

Sloganımız şu: Kilo vermek için 10 bin adım, kilo korumak için de 5 bin adım atalım.

YOĞURT ZAYIFLATIR

YOĞURT ZAYIFLATIR

Yoğurt veya ayran listelerin yıldızı olmalı. Her öğünde en az 1 çay bardağı yoğurt, öğün sonrası tokluk hissinizin 3-4 saat sürmesine yardımcı olur.

Yoğurt yerine ayran veya cacık da aynı işi görür. Listeye yoğurt eklemek istediğimde en çok “Uykumu getiriyor”, “Çok şişiriyor” şikayetleriyle karşılaşıyorum. Aslında her iki etki de yoğurttan bağımsız. Uyku basması, öğünün karbonhidrat içeriğinin fazla olmasıyla daha ilgili.

Ekmek, pilav, makarna gibi karbonhidratlar kan şekerini dalgalandırdığı için uykuya yol açar. Yoğurt ise tam tersine kan şekeri kontrolü sağladığı için uyku şikayetini azaltır.

Gelelim şişkinlik meselesine... Yemek sonrası şişlik bağırsak florasının yetersiz oluşundan kaynaklanır.

İşte tam bu noktada yoğurdun önemi bir kez daha ortaya çıkıyor. Yoğurt probiyotik zenginidir ve bağırsaklarınızın dostudur.

Bir de hatırlatma: Yemek sonrası oluşan gaz ve şişkinliklerde sebep az su içmek olabilir.

ÖDEM ATAN MEYVE DİYETİ

ÖDEM ATAN MEYVE DİYETİ

KAHVALTI - 1 su bardağı yoğurt - 2 çorba kaşığı yulaf ezmesi - 5-6 adet badem Not: Hepsini karıştırıp akşamdan buzdolabına koyun. Sabah içine 1 küçük elma dilimleyerek tüketin.

ÖĞLE YEMEĞİ

ÖĞLE YEMEĞİ

- Zeytinyağlı kabak yemeği - 1 el büyüklüğü tavuk veya hindi

ARA ÖĞÜN

ARA ÖĞÜN

- Sabahki öğünün aynısı. Bu kez meyve olarak içine yarım muz dilimleyin.

AKŞAM YEMEĞİ

AKŞAM YEMEĞİ

- Zeytinyağlı taze fasulye - 1 el büyüklüğünde tavuk veya hindi YARIN: YUMURTA VE SEBZE DİYETİ