Zayıflamak istiyorsanız bu 7 taktiği uygulamaya koyun

Bugüne kadar hep zayıflamak için onlarca diyet denediniz ama tartıya çıktığınızda hiçbir zaman zafer duygusu yaşayamadıysanız... Şimdi öğreneceğiniz bilgilerden sonra önce derin bir oh çekeceksiniz daha sonra da kuralları hemen uygulamaya başlayacaksınız. Amerikanın en popüler yaşam sitelerinden Brightside'nin derlediği bu kilo verdiren taktiklerin okuyanlara mantıklı geldiğini ve uygulayanların da işe yaradığını belirttiği açıklandı. İşte zayıflama konusunda herkesin bilmesi gereken o ipuçları...

09 Ocak 2018, Salı 10:08
A A
Öncelikle asla su içmeyi asla unutmuyoruz!

Öncelikle asla su içmeyi asla unutmuyoruz!

Yemekten yarım saat önce içilen 1 bardak su iştahı kapatır ve fazla yemek yemeyi önler.

Bol bol gülün!

Bol bol gülün!

Gülmenin spor yapmak kadar endorfin salgıladığını hatta spor yapmak kadar enerji harcattığını biliyor muydunuz? Bu fikri sadece biz savunmuyoruz: Uluslarası Obezite Araştırma Derneği'nin son yaptığı bir araştırmaya göre gülerken yaktığınız enerji ile spor yaparken yaktığınız enerji aynı!

Dişlerinizi düzenli fırçalayın!

Dişlerinizi düzenli fırçalayın!

Diş macunlarındaki mentol, siz farkında olmasanız da iştahınızı kapatır. Yemekten önce dişlerinizi fırçalayın, etkisini yemek masasında görün!

Yasakları unutun!

Yasakları unutun!

Yasaklar size stres yaratır ve amacınızdan sapmanıza neden olur. Gün içinde küçük miktarlarda çikolata ya da tatlı yemenin zararı yoktur. Sadece ufak ölçüde tüketmeniz gerektiğini bilin yeter; stres yapmayın, istediğinizi yapın. 

Portakal, Greyfurt gibi narenciye iştah kapatır!

Portakal, Greyfurt gibi narenciye iştah kapatır!

Yemeklerinizde mutlaka portakal, mandalina gibi narenciye ve nane gibi ferah gıdalar kullanın. Bunların kokusu bile siz farkında olmadan iştahınızı kapatacak ve sizin az yemenize yardımcı olacak! 

Soğuk odada uyuyun!

Soğuk odada uyuyun!

Siz soğukta uyurken vücut üşümemek için yağ yakmaya başlar, bu sayede uyurken kalori yakmaya başlayacaksınız. 

Son olarak; Yemeğiniz ile baş başa olun!

Son olarak; Yemeğiniz ile baş başa olun!

Ne televizyon, ne telefon ne de başka bir şey. Yemeğiniz ile baş başa olmalısınız. Bu sayede ne kadar yediğinizin farkında olur, daha çabuk doyar ve daha çabuk sindirirsiniz.