Eğitim - Kariyer 2023 yılında 500 okul hedefi

2023 yılında 500 okul hedefi

Paylaş
2023 yılında 500 okul hedefi

Uğur Okulları Genel Müdürü Nevzat Kulaberoğlu, okul ve eğitimden beklentilerin daha geniş ve akademik bir platformda tartışılması gerektiğini belirtti

Uğur Okulları, geçtiğimiz yıl açılan 28 kampüsün ardından bu yıl 16 yeni kampüs yatırımı daha yaptı. Bu kampüslerden biri de Antalya’da açılan Çallı Kampüsü. Bin 640 öğrenci kapasiteli Çallı kampüsü, yeni eğitim öğretim döneminde hizmet verecek. Kampüsün açılış töreninde sorularımızı yanıtlayan Uğur Okulları Genel Müdürü Nevzat Kulaberoğlu, velilere de önemli mesajlar verdi. Türkiye’nin 44 ilinde, 52’si kampüs 137 okulda eğitim ve öğretim verdiklerini belirten Nevzat Kulaberoğlu, 2023 yılında 500 okul hedefiyle yola devam ettiklerini söyledi.

Haberin Devamı

30 milyon TL’lik eğitim yatırımı

Çallı kampüsünün arsa bedeli hariç 30 milyon Türk Lirası değerinde yatırım bedeli olduğuna değien Kulaberoğlu, kampüsle ilgili şu bilgileri verdi: “Kampüsümüzde okul öncesinden lise son sınıfa kadar eğitim verilecek. Kampüs; 69 derslikli, 13 bin metrekarelik kapalı alan, 5 bin metrekarelik açık alana sahip. STEM laboratuvarı, robotik laboratuvarı, bilişim laboratuvarı, fizik, kimya, biyoloji laboratuvarları, görsel sanatlar ve müzik laboratuvarları, Uğur Sınava Hazırlık Merkezleri, kütüphane, kapalı yüzme havuzu, konferans salonu, açık ve kapalı spor alanları gibi birçok fiziki olanak kampüste yer alıyor.” Uğur Okulları’nın en önemli özelliklerinden birinin sınavlara hazırlık olduğunu belirten Kulaberoğlu, Uğur Sınava Hazırlık Merkezleri ile öğrencilerin sınav başarısını artırdıklarını vurguladı.

Haberin Devamı

‘Eğitimden beklentilerimizi tartışalım

Nevzat Kulaberoğlu, eğitimden ve okuldan beklentilerin daha geniş ve akademik platformda tartışılması gerektiğini savundu. Eğitim sistemini velinin beklentilerinin şekillendirdiğini ve yönlendirdiğini söyleyen Kulaberoğlu, “Veli ısrarla sınav talep etmiyor olsa, sınavlar bu kadar ihtiyaç halinde olmazdı. Veli ve toplum olarak okuldan ve eğitimden beklentilerimizi daha iyi anlayıp şekillendirerek tartışmaya açmak da fayda var” dedi.