3 günde ödem attıran salatalık diyeti

Salatalığın en en düşük kalorili besinlerden biri olduğunu, acıktıkça, canımız sıkıldıkça yiyebileceğimiz bir sebze olduğunu herkes biliyordur artık. Zamanında salatalığı pazarlarda tuzlar öyle satarlardı tıpkı mısır gibi, o zamanlar kıymetini bilememişiz. Peki salatalıkla zayıflamakla mümkün mü? Elbette! Salatalık diyeti yardımımıza koşuyor. Salatalık diyetinde en çok tüketeceğiniz gıda salatalık olacak. Salatalığı öğünlerinizde sınırsızca kullanabileceğiniz gibi acıktığınızı hissettiğiniz her zaman salatalık yiyebilirsiniz. Ayrıca salatalık metabolizmanızı hızlandırdığı ve sindirime yardımcı olduğu için hali hazırda vücudunuza oldukça yararlıdır. Salatalığı günlük olarak tükettiğiniz takdirde harika bir detokstur ve cildinizi de aknelerden arındırır. İşte 3 günde ödem attıran salatalık diyeti!

30 Mayıs 2020, Cumartesi 15:57 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1. gün

1. gün

  • Sabah: 1 bardak ılık limonlu su ya da bir bardak demlenmiş yeşil çay, 2 adet salatalık
  • Ara öğün: 2 adet salatalık, 1 bardak yağsız ayran
  • Öğlen: 1 kase yağsız yoğurt içerisine 1 tatlı kaşığı zencefil ve 1 tatlı kaşığı tarçın, 1 adet orta boy yeşil elma
  • Ara öğün: 3 adet ceviz veya badem, 2 adet salatalık
  • Akşam: 1 tabak sebze yemeği, 1 kase yağsız yoğurt
  • Ara öğün: 2 adet salatalık

2. gün

2. gün

  • Sabah: 1 bardak ılık limonlu su ya da bir bardak demlenmiş yeşil çay, 2 adet salatalık, 2 dilim yağsız peynir
  • Ara öğün: 1 adet kivi, 4-5 adet çilek veya çağla
  • Öğlen: 1 tabak sebze yemeği, 1 dilim kızarmış esmer ekmek
  • Ara öğün: 1 bardak yağsız ayran, 1 adet salatalık
  • Akşam: 1 adet haşlanmış yumurta, 2 adet salatalık, bolca yeşillik, 2 adet ceviz veya badem
  • Ara öğün: 2 adet salatalık

3. gün

3. gün

  • Sabah: 1 bardak ılık, ballı, limonlu su; 2 salatalık; 2 çorba kaşığı, az tuzlu çökelek peyniri.
  • Ara öğün: 1 yeşil elma.
  • Öğle: 1 kase yeşil mercimek, 1 porsiyon zeytinyağlı kabak.
  • Ara öğün: 2 salatalık.
  • Akşam: 1 kase bol salatalıklı, light yoğurttan cacık, 3 yumurta beyazından sivri biberli omlet. (Mümkün olduğunca erken yenecek)
  • Gece: Bir avuç sarı leblebi, 2 salatalık.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Jennifer Lopez'in 20 dakikalık sabah sporu rutini