4 haftada yağlarınızı yakın! İşte tüyolar

Yağlarınızdan kurtulup fit bir vücuda kavuşmayı kim istemez ki! Hayatınızda yapacağınız birtakım değişikliklerle bunu gerçekleştirmeniz mümkün. Diyetisyen Berrin Yiğit tüyoları paylaştı

02 Ocak 2019, Çarşamba 10:28 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Önceki Fotoğraflar
YAĞ YAKICI ÇAY

YAĞ YAKICI ÇAY

1 litre suya

● 1/2 adet yeşil elma

● 5 adet top karabiber

● 2 adet karanfil

● 1 tutam ıhlamur

● 1 adet çubuk tarçın atın ve 5 dakika pişirin. Altını kapattıktan sonra 1 yemek kaşığı yeşil çay, 1 yemek kaşığı mate çayı, 1/2 limon veya portakal veya 1 dilim ananas ve taze nane yaprakları ekleyip demleyin. Bu çayı gün içinde aralıklı tüketin.

DİYETİ UYGULARKEN BUNLARI UNUTMAYIN

DİYETİ UYGULARKEN BUNLARI UNUTMAYIN

● Her gün 2 litre su için. Sularınızı sebze ve meyvelerle canlandırın. Özellikle taze zencefil, limon, naneden oluşan karışım yağ yakımına destek olur.


● Kahve içiyorsanız yanında mutlaka büyük bir bardak su için.


● Beslenmenizde avokado, zeytinyağı, hindistan cevizi yağı gibi sağlıklı yağları kullanın. Sağlıklı yağların vücutta depolanmış yağları yakmadaki desteği çoktur.

SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ AZ YAĞLI OLMALI

SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ AZ YAĞLI OLMALI

● Elma sirkesi ve baharatları bol kullanın. Özellikle acı biber, zerdeçal, zencefil, kimyon, kekik ve sumak yağ yakımına destek verir.


● Süt ve süt grubu besinlerin light olanlarını tercih edin.



● Kısa sürede hızlı fark yaratabilmek için haftada en az 4 kez 1 saat yürüyüş yapın.


● Uyku süresine ve kalitesine önem verin.


● Stresinizi iyi yönetin.

YIL BOYUNCA UZAK DURUN

YIL BOYUNCA UZAK DURUN

● Şeker

● Beyaz unlu hamur işleri

● Gazlı içecekler ve hazır meşrubatlar

● Paketli bisküviler

● Fast food

● Cips

● Kızartılmış ürünler

● Sakatatlar

● Salam, sosis gibi şarküteri ürünleri

● Alkol



HAZIRLAYAN: ÖZGÜR GÖKMEN ÇELENK

ozgur.celenk@posta.com.tr

Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Kış aylarında bağışıklık sistemini güçlendirmenin yolları