Acentelere evden hizmete devam

Acentelere evden hizmete devam

Türkiye’de sigorta sektörüne yönelik çözümler üreten Ada Yazılım, sigorta acenteleri ve brokerlerin ihtiyaçlarını web üzerinden karşıladığı ‘Sigorta Adası’ ile dikkat çekiyor. Son günlerde, tüm dünya ile birlikte ülkemizi de etkileyen Koronavirüsün (COVID-19) yaygınlaşması ile Ada Yazılım da Türkiye’deki pek çok kurum gibi ‘evden çalışma’ modeline geçti. Şirket, web sayfasında müşterilerine bunun duyurusunu yaptı.

23 Mart 2020, Pazartesi 15:26 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Web sürümü olarak acente ve brokerlerin hizmetine sunulan Sigorta Adası da evden çalışmaya tam uyumlu. Program sayesinde acente ve brokerler, müşterilerin poliçe bilgilerine anında ulaşabildikleri gibi ‘akıllı teklif’ modülünü de mobil uyumlu olarak cep telefonlarında kullanabiliyor. Sigorta Adası ile ilgili olarak sorularımızı yanıtlayan Ada Yazılım Yönetim Kurulu Üyesi Pınar Uluğ Yıldırım, “Hasar anında kaza yapan müşterinizin poliçesini bulmak, ödemelerini görmek artık elinizin altındaki telefon kadar yakınınızda” diyor.

Her yetkili kullanıcıya açık

Program sayesinde müşterilerinin veri tabanlarına 7/24 internet üzerinden erişebildiklerini belirten Uluğ, “Datalarınız, sunucunuzda ya da tercih ettiğiniz bulut sistemi üzerinde tutulabilir. Sunucunuz açık olduğu sürece verilerinize ulaşabilirsiniz” diye konuşuyor. Sigorta Adası, acente ve brokerlerin müşterilerle ilişkilerde hayatını büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Uluğ’un verdiği bilgilere göre, programın kurulumu sonrasında açılan sayfaya tüm kullanıcılar kendi kullanıcı adları ve şifreleriyle giriş yapıyor. Yetkisi olan her kullanıcı istediğinde sistemdeki poliçeleri sorgulayabiliyor; belgesi olan poliçelerin belgelerine de ulaşabiliyor. Her müşteri hesap ekstresini ekranlarından çekebiliyor; çektiği ekstreyi isterse kendi müşterileri ile paylaşabiliyor.  







Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Sigortanı yenilemeyi unutma!