Advertorial Hepsiburada, 2022 yılı ilk çeyrek tabloları açıklandı
Sponsorlu

Hepsiburada, 2022 yılı ilk çeyrek tabloları açıklandı


Paylaş
Hepsiburada, 2022 yılı ilk çeyrek tabloları açıklandı

Hepsiburada’nın toplam satış hacmi, 2021’in ilk çeyreğine oranla %84,4 artarak 8,3 milyar TL oldu. Hepsiburada, platform üzerinden verilen sipariş adedini 2021’in aynı dönemine göre %63,2 artırdı. Yılın ilk 3 ayında Hepsiburada’ya verilen sipariş sayısı 15 milyon adede ulaşırken, Hepsiburada’nın 2021 yılı ilk çeyreğinde 4,1 olan müşteri başına ortalama sipariş sıklığı da, %22.1 artışla 4,9’a yükseldi.

Hepsiburada, KOBİ ve işletmeleler ile girişimcilik ekosistemini destekleyen çalışmaları neticesinde, aktif satıcı sayısında da ciddi artış kaydetti. Şirketin 2022 yılı ilk çeyreğindeki aktif satıcı tabanı 2021’in aynı dönemine oranla %55 artarak, 82.934’e çıktı. Platformdaki ürün sayısı ise yıllık %110 artışla 110,7 milyon adede ulaştı. Hepsiburada’nın toplam satışları içinde pazaryeri payı da yıllık bazda %65,4 olarak gerçekleşti.

Haberin Devamı

Hepsipay, HepsiJet, Hepsiburada Express Market, Hepsiglobal gibi stratejik yatırımlarla sürekli yeni ürün ve hizmetler hayata geçiren Hepsiburada, 2022 ilk çeyreğinde aktif müşteri sayısını da önemli oranda arttırdı. Hepsiburada’nın aktif müşteri sayısı, 2021 ilk çeyreğine oranla %27,5 artarak 9,4 milyondan 12 milyona yükseldi.

Hepsiburada Siparişlerinin %82’i ertesi gün teslim edildi

Türkiye’nin 81 ilindeki 7 Operasyon Merkezi, 172 Sevkiyat Noktası ve 16 Transfer Merkeziyle hizmetlerini genişletmeyi sürdüren Hepsijet, 2022 ilk çeyreğinde Hepsiburada mağazasından verilen siparişlerin %82‘sini tüm Türkiye’de 24 saatten az sürede teslim etti. HepsiJet’in 81 ilde büyük hacimli ürünler için sağladığı teslimat ve iade servisi HepsiJet XL, hizmet ağıyla müşteri deneyiminde yarattığı farkı, %99’luk müşteri memnuniyeti skoruyla daha da ileri taşıdı.

Haberin Devamı

Hepsipay Cüzdanım Müşteri Sayısı 7.1 Milyona Ulaştı

Hepsiburada’nın açıkladığı 2022 ilk çeyrek finansal ve operasyonel rakamlarına göre, bu dönemde toplam satışların %40’ında, kolay ve güvenli ödeme sağlayan Hepsipay Cüzdanım tercih edildi. Haziran 2021’de hayata geçirilen, Türkiye’nin TCMB onaylı ilk platform cüzdanı Hepsipay Cüzdanım’ın 2021 sonunda 5,2 milyon olan müşteri sayısı, 7,1 milyona ulaşarak güçlü büyüme performansını devam ettirdi.

Hepsiburada CEO’su Emirdağ: Türkiye’nin yerli sermayeli en büyük e-ticaret şirketiyiz

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, 2022 yılı 1. çeyrek finansal sonuçlarıyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı: “Türkiye’nin yerli sermayeli e-ticaret şirketi olarak iş ortaklarımız, teknolojimiz, ticaret ekosistemimiz, yönetim ve kültürümüzle Türkiye‘yi global arenada temsil eden bir marka olmanın gururunu ve sorumluluğunu taşıyoruz. Beklentilerin üzerinde bir başarıyla tamamladığımız 2021 yılının ardından, 2022’nin ilk çeyreğine de güçlü sonuçlarla başladık. 2022’nin ilk 3 ayında aktif satıcı sayımızda %55, ürün sayımızda ise %110 artışa ve toplam 15 Milyon siparişe ulaşarak toplam satış hacmimizi %84,4 oranında büyütme başarısını yakaladık.

Haberin Devamı

Zorlu global makro-ekonomik koşullar, artan rekabet ve yüksek seyreden enflasyon trendine rağmen yakaladığımız bu başarının arkasında, KOBİ ve işletmeleri destekleyerek perakende sektörü ile el ele büyümeyi hedefleyen, müşterimizi her daim merkeze alan bakış açımız yatıyor. Aldığımız sonuçları, uzun vadeli stratejimiz ve rasyonel yatırımlarımızın karşılığı olarak görüyoruz.

Biz, müşteri memnuniyetinin e-ticarette sürdürülebilir ve uzun vadeli başarı için kritik öneme sahip olduğuna inanıyoruz.

Hepsiburada Ailesi olarak, ülkemizde yerli e-ticaret ekosistemi ve teknolojilerinin gelişmesine liderlik etme ve müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırma gayemiz doğrultusunda, Türkiye’nin teknolojiyle ve e-ticaretle üretilen katma değerinin yine Türkiye’de yatırıma dönüşmesi ve küresel başarı hikayesi olması için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”

İlandır