Ağda acısına katlanarak mesaj verdiler
Testis kanserine dikkat çekmek için bir sosyal sorumluluk videosunda rol almayı kabul eden erkekler, 'bikini ağdası'yla gerçek acıyı tadıp insanlara mesajı verdi
16 Nisan 2014 , Çarşamba 10:43
Dünyanın en yaratıcı reklam ajanslarından biri olarak gösterilen BBDO‘nun projesinde özellikle 15-29 yaşlarındaki erkeklerde sık rastlanan, fakat kontrole gitme oranı hayli düşük testis kanserine dikkat çekildi.
Haberin Devamı
Diken.com.tr'nin haberine göre testis kanserine dikkat çekmek için bir sosyal sorumluluk videosunda rol almayı kabul eden erkekler, ‘bikini ağdası’yla gerçek acıyı tadıp insanlara ‘Testislerinizin kıymetini bilin’ mesajı verdi.
Ağda masasına yatan erkekler kasık bölgesindeki kılların alınması için kullanılan ‘bikini ağdası’yla acının ne demek olduğunu anlayıp testisleri için de düzenli olarak kontrole gitmeleri gerektiğini vurguladı.
İşte ağda acısıyla tanışan erkeklerin geldiği ‘içler acısı’ durum…