Antibiyotik etkisi yaratan 5 besin

Soğuk algınlığı ve hastalıklara karşı dirençli olmak için şifayı antibiyotiklerde aramanıza gerek yok. Zengin vitamin içerikleri ve besleyici özellikleri ile bağışıklık sistemini güçlendiren doğal yiyeceklerle çok kolay bir şekilde kendinize antibiyotik etkisi yaratabilirsiniz.

30 Mayıs 2018, Çarşamba 10:09 Son Güncelleme:
A A
Zerdeçal

Zerdeçal

Zerdeçal, medikal bir bitkidir. Oldukça besleyici ve çokça faydaları olan bir bitki olup her türlü rahatsızlığınıza çözüm olabilir. Zerdeçal suyu, sindirildiğinde eklem ağrılarını ve tutulmaları azaltan güçlü antioksidanları bünyesinde barındırır. Cilt rahatsızlıklarına da iyi gelerek vücudu bakterilere karşı korur.

Sarımsak

Sarımsak

Sarımsak özellikle Uzak Doğu ülkelerinde fazlasıyla popüler bir güçlü antioksidan kaynağıdır. İçinde bulundurduğu antiseptik, antiviral, antifungal, antioksidan ve antibakteriyel bileşenler içeren sarımsak enfeksiyonlara karşı oldukça savaşçıdır.

Bal

Bal

Gerçek bal birçok yararlı vitamin ve mineral içermesiyle sağlık için birebirdir. Antioksidan ve antibakteriyel olan balın vücudun direncini arttırdığı biliniyor. Aynı zamanda öksürük, boğaz ağrısı, burun akıntısı, tıkanıklık, göğüs ağrısı gibi belirtileri de rahatlatmak konusunda çok yardımcıdır.

Yeşilçay

Yeşilçay

Yeşilçay, vücuttaki bakterilerden korunmada çok işe yarar. Antibakteriyel özellikleri ile bilinir.

Soğan

Soğan

Soğan içerisinde antibakteriyel (antibiyotik) ve ağrı kesici (analjezik) özelliği olan etkin maddeler barındırır. Bu bakımdan soğan tam bir doğal antibiyotiktir.

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.