Abone Ol Google News
Basit ve etkili ısınma, rahatlama hareketleri

Ayrıca tüm bu pratiklerden bağımsız olarak her gün; güne rahat, zinde, açılmış, esnemiş hissederek başlamak için bu seriyi uygulamanızı öneririz.

Her yoga çalışmasında dikkat etmemiz gereken en önemli konu; bedenimizin sınırlarına saygı duymak, kendimizle rekabet etmemek, bedeni hiçbir şeye zorlamamak. Noktasal bir acı/ağrı hissettiğinizde lütfen duruşun içinden nazikçe çıkın.

Sağlıkla ve mutlulukla kalın.


Basit ve etkili ısınma, rahatlama hareketleri

Yoga, pilates ya da koşma, yüzme… Hangi fiziksel çalışmayı günlük pratiğiniz olarak benimserseniz benimseyin, öncelikle bedenimizi, nefesimizi ve zihnimizi yapacağımız o çalışmaya hazırlamamız gerekiyor. Bu videomuzda Yogabiz.pro uzmanı Nilüfer Eyiişleyen ile sizin için günlük pratikleriniz öncesi basit ve etkili ısınma hareketlerinden oluşan bir seri hazırladık.

18 Eylül 2020, Cuma 09:32 Son Güncelleme:

Ayrıca tüm bu pratiklerden bağımsız olarak her gün; güne rahat, zinde, açılmış, esnemiş hissederek başlamak için bu seriyi uygulamanızı öneririz.

Her yoga çalışmasında dikkat etmemiz gereken en önemli konu; bedenimizin sınırlarına saygı duymak, kendimizle rekabet etmemek, bedeni hiçbir şeye zorlamamak. Noktasal bir acı/ağrı hissettiğinizde lütfen duruşun içinden nazikçe çıkın.

Sağlıkla ve mutlulukla kalın.


Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.