Bilim - Teknoloji TikTok, reklam kazançlarını içerik oluşturucularıyla paylaşacak
Paylaş
TikTok, reklam kazançlarını içerik oluşturucularıyla paylaşacak

TikTok, içeriklerin reklamlarla birlikte yayınlanmasını ve bu reklamlara paylaşımlarında yer veren içerik oluşturucularıyla reklam gelirlerini paylaşmayı planlıyor.

TikTok Pulse, reklamverenlerin platformdaki tüm videolardan en iyi %4'ünün yanında reklam göstermesine izin verecek. Ancak en az 100 bin takipçisi olan içerik oluşturucular ve yayıncılar, videolarına reklam eklendiğinde gelir kazanmaya hak kazanacak. Reklamverenler, reklamlarının alakalı videoların yanında görünmesini sağlamak için güzellik, yemek pişirme, moda, oyun gibi 12 içerik kategorisinden birini seçecek.

Haberin Devamı

TikTok konuyla ilgili “Markaların TikTok'ta eğlence ve kültürün nabzını tutmasına yardımcı olmak için, reklamverenlerin markalarını Sizin İçin Akışında en iyi içeriğin yanına yerleştirmelerini sağlayan yeni bir bağlamsal reklamcılık çözümü olan TikTok Pulse'u tanıtmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.

Programın Haziran ayında ABD'de ve sonbahara kadar tüm ülkelerde kullanılmaya başlanması hedefleniyor.