Bir haftada 3 kiloya kadar nasıl kaybedilir?

Önünüzde önemli bir gün olduğunda ya da artan kilolarınızın önüne geçmek istediğinizde fazla yağlardan çabucak kurtulmak istersiniz ve bu basit olmasa da, mümkündür. Sadece doğru seçimleri yapmanız gerekiyor. İşte bir haftada 3 kilo vermenize yardımcı olacak beş basit ipucu.

19 Ekim 2021, Salı 15:59 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Sıvı bir kahvaltıya geçin

Sıvı bir kahvaltıya geçin

Günlük kalori tüketiminizi azaltmanın kullanışlı bir yolu, sabahları ağır bir kahvaltıdan sadece sıvı içeren bir öğüne geçmektir.

İlk öğününüzü yulaf ya da protein bazlı bir shake veya meyvelerle dolu yoğurt ile değiştirin. Bu yüksek proteinli içecekler sizi öğle yemeğine kadar tok tutacak ve böylece sağlıksız atıştırmaları azaltacaktır.

Bu, toplam kalori alımınızı önemli ölçüde azaltmanıza yardımcı olacaktır.


Bir öğünü değiştirin

Bir öğünü değiştirin

Moda diyet uzmanları sizi öğün atlamanız için ikna etmeye devam edecek olsa da, vücudunuza o kadar sert davranmanızı önermiyoruz.

Bunun yerine, gününüzün bir öğününü çok fazla kalori yakmadan sizi tok tutacak sebze veya salata bazlı bir seçenekle değiştirin.

Sağlıklı sebze çorbaları veya yapraklı yeşillikler, havuç, salatalık, domates vb.


Akşam yemeğinizi sakinleştirin

Akşam yemeğinizi sakinleştirin

Tipik olarak akşam yemeğimiz 600-800 kcal'den oluşurken, günü sağlıklı bir şekilde bitirmek için 300-500 kcal'den fazla bir şeye ihtiyacımız yok. 

Bu nedenle, istenmeyen kalorileri uzak tutmak için geceleri sağlıklı ama daha hafif bir yemek yiyin.

Ara öğünlerinizi öğünler arasında uzatın

Ara öğünlerinizi öğünler arasında uzatın

İdeal olarak, gece boyunca yemeksiz 10-12 saat kalmalıyız.

(Sıvı) kahvaltınızı sabah 8 civarında alarak ve akşam 19.00 civarında hafif bir akşam yemeği ile bitirerek öğünler arasındaki molayı daha da uzatabilirsiniz.

Daha fazla yürü

Daha fazla yürü

Haftada 3 kilo vermek için yürüyüşü arttırın

Kilo verme planlarınızı kolaylaştırmak için haftanın her günü 10.000-12.000 adım yürümeyi hedefleyin.

Hızlı kilo vermek için diğer kullanışlı ipuçları ve püf noktaları

Hızlı kilo vermek için diğer kullanışlı ipuçları ve püf noktaları

Bu basit ipuçlarını izleyin:

  • Özellikle protein ve lif açısından zengin, dengeli ve besleyici bir diyet yapın.
  • Yemeklerinizi yavaş ve düzenli aralıklarla (tercihen üç saatte bir) yiyin.
  • Şekerli yiyecek ve alkol alımınızı azaltın.
  • Stres seviyenizi azaltmaya çalışın.
  • Her gece 7-9 saat sağlıklı uykuyu hedefleyin.
  • Hiç susuz kalmayın.


Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Tavuk kilo aldırır mı? Tavuğun kalorisi ve besin değerleri