Birlikte tüketilmemesi gereken 13 besin

Bazı yiyecekleri gerek kültürel sebeplerden gerekse tatlarının iyi olduğunu düşünerek birlikte tüketiyoruz. Ancak bu yiyecekler uzun vadede sağlığa zarar verebiliyor. Peki hangi yiyecekleri birlikte tüketmememiz gerekiyor? İşte asla birlikte tüketilmemesi gereken 13 besin.

28 Mayıs 2020, Perşembe 16:48 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Pişmiş bal: Hiçbir şekilde tüketilmemesi gereken pişmiş bal, bu haliyle yiyeceklerin yanında da tüketilmemeli.

Yoğurt: Meyveler, peynir, yumurta, balık, sıcak içecekler, et, süt, patlıcangiller yoğurtla birlikte tüketilmemeli.

Tapyoka: Muz ve mango, baklagiller, kuru üzümle birlikte tüketilmemeli.

Turp çeşitleri: Muz, kuru üzüm, süt ile birlikte tüketilmemeli.


Patates ve domates gibi patlıcangiller ailesine mensup ürünler: Kavun, salatalık, süt ürünleriyle tüketilmemeli.

Süt: Muz, kiraz ve vişne, kavun ve karpuz, ekşi meyveler, mayalı ekmekler, balık, et, yoğurtla birlikte tüketilmemeli.

Kavun ve karpuz: Kavun ve karpuz tek başına tüketilmesi gereken meyveler. Özellikle de süt ürünler, yumurta, kızarmış yiyecekler, tahıllar ve nişastalar bu meyveler ile birlikte tüketilmemeli.

Limon: Salatalık, süt, domates, yoğurtla birlikte tüketilmemeli

Sıcak içecekler: Mango, peynir, balık, et, nişasta, yoğurtla tüketilmemeli.

Tahıllar: Meyveler ve tapyoka ile tüketilmemeli.


Yumurta: Meyveler, özellikle de kavun, baklagiller, peynir, balık, süt, et, yoğurt ile birlikte tüketilmemeli.

Meyveler: Pişmiş hurma ve süt gibi bazı istisnalar hariç hiçbir şeyle birlikte tüketilmemeli. Meyveler sade tüketilmeli.

Baklagiller: Meyveler, peynir, yumurta, balık, süt, et, yoğurt ile tüketilmemeli.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kleopatra güzelliğini ona borçlu! Molehiya bitkisinin sağlığa 16 faydası