Bu yöntemlerle tüm gün yağ yakın!

Yağ yakmak ve forma girmek düşündüğümüzden daha kolay olabilir. Birkaç basit öneriyi uygulayıp yaşantımızı yeniden düzenlediğimizde gün içinde yaptığımız her şey yağ yakımını destekler hale geliyor. İşte o yöntemler...

05 Kasım 2018, Pazartesi 12:38 Son Güncelleme:
A A
UFAK HAREKETLER

UFAK HAREKETLER

Mesela 10 kere aşağı iniyorsanız bunun 5'ini merdivenle yapmayı deneyin. British Journal of Sports Medicine'da yer alan makaleye göre günde 5 kere merdiven inip çıkan kadınların kondisyonu 8 hafta sonunda artıyor ve aynı şekilde metabolizma da hızlanıyor.


ÇORBA

ÇORBA

Akşama doğru yapabiliyorsanız bir çorba için. Hatta mümkünse tavuklu, etli protein içeren bir çorba olsun.

SOĞUK DUŞ

SOĞUK DUŞ

Kalp ya da tansiyon gibi kronik hastalıkları bulunanlar haricinde 30 dakika soğuk duş almak da araştırmalara göre gün boyu yağ yakımı sağlıyor.

Ayrıca İngiltere'de yayınlanan bir bilimsel araştırmaya göre kahverengi yağ denilen ve metabolizmayı hızlandıran bu yağ türü soğuk duş ile harekete geçiyor.

D VİTAMİNİ ALIN

D VİTAMİNİ ALIN

D vitamini almayı ihmal etmeyin. Güneş gören topraklarda yaşıyoruz ve bu konuda çok şanslıyız. Dolayısıyla her gün 30 dakika güneş görmeye çalışın. Özellikle de eklem yerlerinizden, bileklerinizden almak etkisini artırabilir.

Güneş göremediğimiz kış günlerinde ise yağlı balıklar yiyerek D vitamini alabilirsiniz.

YEŞİL ÇAYI DENEYİN

YEŞİL ÇAYI DENEYİN

Bazı araştırmalar yeşil çay içmenin metabolizmayı hızlandırarak günde 100 kaloriye kadar daha fazla yakılmasını sağladığını söylüyor. Ancak herkes de aynı miktarda kalori yakımı sağlamasa da metabolizmayı hızlandırdığı bir gerçek.

KAHVALTINIZI GÜÇLENDİRİN

KAHVALTINIZI GÜÇLENDİRİN

Bizim ülkemizde her ne kadar çok sevilse de bal, reçel gibi şeker ağırlıklı besinleri azaltıp proteini artırmak ve kahvaltıyı atlamadan, sıkı bir kahvaltı yapmak daha az acıkmanızı ve yağ yakmanızı sağlar.

KALSİYUM ALIN

KALSİYUM ALIN

Güçlü kemikler için kalsiyuma ihtiyacınız olduğu gibi kilo vermek için de var. Bir araştırmaya göre günde 1500 miligram kalsiyum alan insanların, almayanlara göre daha az kilo aldığı görülmüş.


KIPIRDAYIN!

KIPIRDAYIN!

Dünyaca ünlü Mayo Clinic'in bir araştırmasına göre iş hayatında telefon kullanmak yerine yanına gidip bir şeyler söylemek, ofis içinde mümkün olduğunca kıpırdanmak hatta kaleminizle oynamak, ayaklarınızı hareket ettirmenin bile olumlu etkisi var.

MAGNEZYUM İÇEREN BİR ÖĞLE YEMEĞİ TERCİH EDİN

MAGNEZYUM İÇEREN BİR ÖĞLE YEMEĞİ TERCİH EDİN

Ispanak, fasulye gibi magnezyum içeren besinlerden oluşan bir öğle yemeği yemeye çalışın. Bu da vücudun yağ yakımını hızlandırır.


YATMADAN ÖNCE ZAYIFLATAN BANYO

YATMADAN ÖNCE ZAYIFLATAN BANYO

Tuzlu su ile küveti doldurmak ve banyo yapmak birçok modelin kullandığı bir yöntemdir. Haftada 2-3 defa böyle banyo yapmak toksinleri atmaya yardımcı olabilir.

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.