Burak Bozkurt: Influencerlik meslek oldu

Burak Bozkurt: Influencerlik meslek oldu

Inflow Ödülleri'nde Yılın En İyi Influencer Pazarlama Ajansı seçilen 51 Digital’in kurucusu ve genel müdürü olan Burak Bozkurt ödül ve influencerlik hakkında konuştu.

11 Şubat 2021, Perşembe 20:56 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Çalışmaları hakkında bilgiler veren Burak Bozkurt “51 DIGITAL olarak Influencer iletişimlerinde çözüm ortağı olduğumuz 40'ın üzerinde markamız ve partnerlerimize 5.000'in üzerinde influencer network'ümüz ile hem kreatif hem de stratejik destek veriyoruz. Türkiye'nin kendi alanında etkileşimi en yüksek influencer'larını da bünyemize katarak menajerliklerini yürütüyoruz.

Aynı zamanda 51 DIGITAL olarak Inflow Awards'ta 2020 yılının en iyi influencer pazarlama ajansı seçildik. Başarılı kampanyalarımızın ardında fenomenlere sıkıldığımız reklamlar yaptırmaya çalışmak yerine takipçilerine tavsiyeler veren bir arkadaş gibi yaklaşmamızın ve oluşturduğumuz iletişim tonlarımızın oldukça önemli rol oynadığını düşünüyorum.” dedi.

Burak Bozkurt; fenomen olmak isteyen kişilere de şu tavsiyelerde bulunuyor. “Influencer’lığın önemli bir meslek haline dönüşmesi, popülerliği ve kazançları nedeniyle birçok kişi influencer olmak istiyor ve bu konuda bize danışıyorlar. Influencer olmak isteyen kişiler kendilerine uygun içerikler oluşturarak düzenli paylaşımlar yapmalılar.

Yapılmayan ve merak edilenleri takipçilerine göstermeliler ve bunu yaparken kendileri gibi davranmalılar. Video çekip paylaşmak kolay gibi görünse de haftada dolu dolu 2 video üretmek kısa sürede yapılacak bir iş değil. Diğer influencer’lar gibi çaba sarfetmeli ve izleyicinin ne istediğini anlayarak düzenli şekilde içerik üretmeliler. Zaten bir süre sonra değerli içerik üreten kişileri influencer ajansları fark ederek iletişime geçiyor ve desteklemeye başlıyorlar.” dedi.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Justin Bieber'ın elektrikli Rolls Royce aracının fiyatı 500 bin dolar