D vitamini eksikliği belirtileri

D vitamini, vücudun hormona dönüştürdüğü kolesterol ve güneş ışığı sentezinden elde edilir. Doğal ışıkla temas etmeden kapalı odalara gittikçe daha fazla ulaşıyoruz. Bu nedenle vitamin eksikliği, medeniyet hastalıklarının dolaylı bir nedenidir. Yıllar geçtikçe güneşten çekindik, güneş kremi kullanmaya teşvik edildik, ancak güneşin eksikliğinin sağlığımızı son derece önemli olarak etkilediği ortaya çıktı…

27 Nisan 2021, Salı 09:58 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
D VİTAMİNİ EKSİKLİĞİ – BELİRTİLERİ

D VİTAMİNİ EKSİKLİĞİ – BELİRTİLERİ

D vitamini seviyenizi bir laboratuvarda test etmeniz için hangi semptomların sizi yönlendirmesi gerektiğini görün.

1. HASTALANMAK

1. HASTALANMAK

D vitamininin en önemli rollerinden biri bağışıklığı sağlamak ve bağışıklık sistemini desteklemektir. Yanınızda biri hapşırırsa ve hemen hastalanırsanız, bu, vücudunuzun bakteri ve v’irüslerle tamamen baş edemediği ve vücudunuzda D vitamini bulunmadığı neredeyse kesindir.


2. YORGUNLUK

2. YORGUNLUK

Sürekli yorgunluk, D vitamini eksikliğinin tipik bir belirtisidir ve özellikle kadınlarda hızla ortaya çıkar.

3. ORTOPEDİK AĞRI

3. ORTOPEDİK AĞRI

D vitamini kemiklerimizi destekler. Kalsiyumun emilmesine yardımcı olur, bu da onları güçlü, güçlü ve yoğun kılar. Kemik ağrısı, bel ağrısı, eklem ağrısı neredeyse bazı D vitamini eksiklikleridir.


4. DEPRESYON

4. DEPRESYON

Araştırmaları, D vitamini eksikliğinin depresyon geliştirme eğiliminin kaynağı olduğunu göstermiştir, bu nedenle hastalara tedavi sırasında takviye almaları önerilmektedir.


5. ZAYIF YARA İYİLEŞMESİ

5. ZAYIF YARA İYİLEŞMESİ

D vitamini iltihap ve bakterilere karşı mücadeleden sorumludur, bu nedenle eksiklikleri uzun vadeli yara iyileşmesi, uzun hastalık ve çeşitli sağlık sorunlarından daha zor iyileşme ile sonuçlanır.

6. KAS AĞRISI

6. KAS AĞRISI


Kuvvetli kas ağrısı durumunda verilen sadece bir doz D vitamininin ağrı seviyelerini% 57’ye kadar azaltabildiği kanıtlanmıştır! Güneşten çekinmeyin. Sıcak bir günde, öğle saatlerinde, tam güneşte uzanmanızı önermiyoruz. Ancak düzenli yürüyüşler yapmak, her gün güneşe maruz kalmalısınız ve yapamıyorsanız D vitamini takviyesi yaptığınızdan emin olun. Vücudunuzun nasıl çalıştığı konusunda önemli bir fark göreceksiniz. Yukarıdaki belirtilere sahipseniz, eksikliğin ölçeğinin farkında olmak ve yaşam tarzı değişiklikleri ve takviyesi şeklinde uygun önlemleri almak için D vitamini düzeyini kontrol etmeye değer.

Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Zeytin yaprağının mucize faydası