Daha düz bir göbüş için 10 basit tüyo

Mümkün olduğunca diyet gıdalarla besleniyorsun, beslenme ve spor programına sadıksın ama daha düz bir karın mı istiyorsun? Göbek eritmek için egzersizlere bakmana da gerek yok. Ancak daha düz bir karnın sırrı az yemek değil, 'akıllıca' yemek. "Göbeğimi nasıl eritirim, hayattaki en büyük baş belam göbeğim, göbek eritmek istiyorum' diyenlere, daha düz bir karın için dikkat etmeleri gereken 10 tüyo.

22 Nisan 2020, Çarşamba 14:58 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Her öğünde en az bir idrar söktürücü

Her öğünde en az bir idrar söktürücü

Evet kulağa pek çekici gelmiyor ancak, tuvaletiniz varken karnınızın nasıl şiştiğini, tuvalete gittikten sonra nasıl indiğini bir düşünün. Limon, doğal bir idrar söktürücüdür. Eğer öğününüze ekleyemediyseniz suya sıkıp içebilirsiniz. Pancar, maydanoz, kuşkonmaz da doğal idrar söktürücüler olarak kullanılabilir. Özellikle bol tuz tüketen biriyseniz, 4 besinden beri öğünlerinizden eksik etmeyin. 

İksirinizi bulun

İksirinizi bulun

Her vücudun biricik özellikleri vardır. Evet, şişkinliği alması için pek çok yöntem var ancak herkesin içer içmez kendini güvende hissettiği ve rahatladığı bir iksiri vardır. Bu içeceği keşfedin. Bu, genelde bir bitki çayıdır. Bitki çayları en iyi idra söktürücülerdir. 


Daha küçük tabaklar kullan

Daha küçük tabaklar kullan

Bir parti evinde ya da açık büfe sırasında tabağını normalden çok daha fazla doldurduğunu hiç fark ettin mi? Fark etmediysen, fark etmek istememişsindir. Bunun nedeni, muhtemelen buradaki tabakların evdekilerden daha büyük olması. Beynin, sana tabağı 'doldurmanı' söyler. Bu yüzden daha küçük tabaklara dikey geçiş yap. 

Ve kırmızı tabaklar

Ve kırmızı tabaklar

Kulağa saçma geliyor değil mi? Kırmızı renk, beyne 'Dur!' mesajı yollar. Bilimsel araştırmalar, kırmızı tabakların diğer renklerle karşılaştırıldığında kişilerin daha az yemesini sağladığını kanıtlamıştır. 

Işıkları kısın

Işıkları kısın

Bilinçli bir şekilde yemek yiyin. Ortam mümkün olduğunca rahatlatıcı olsun. Televizyonu kapatın, hatta birkaç mum bile yakabilirsiniz. Yavaş yavaş yedikçe, iyice çiğnedikçe yemeğin tadına varacaksınız. Siz yavaşlarken, sindirim sisteminiz hızlanacak. Böylece aşırı yemenin önüne geçebilirsiniz. 

Havayı yutmayın

Havayı yutmayın

Yutmadan önce en az 20 kere çiğneme kuralını atlamayın. Hızlı çiğneyip yuttuğunuz zaman, havayı da yutuyorsunuz. O hava, size şişkinlik olarak geri dönüyor. 


Muhakkak tabağa koyun

Muhakkak tabağa koyun

Tükettiğiniz gıdayı ambalajın içinden yemeyin. Mutfakta ayakta dikilerek kutudan ya da ambalajın içinden yenen atıştırmalıkla ne kadar yediğinizi göremezsiniz. Tabağa koyduğunuzda ürünün giderek azaldığını net bir şekilde görürsünüz. Ayrıca tabağa konan bir cips, kendine saygı göstergesidir. Bulaşığı da yıkayıverin canım!

Sol elinizi kullanın

Sol elinizi kullanın

Yapılan araştırmalarda, insanların aktif olarak kullanmadıkları elleriyle yediklerinde ortalama yüzde 30 daha az yedikleri gözlemlendi. Bu teknik hem eğlenceli hem az kalorili olacak. Yani sağ elinizi kullanıyorsanızi sol elinizle, sol elinizi kullanıyorsanız sağ elinizle yiyin. 


Biraz zencefil

Biraz zencefil

Yemeklere ve içeceklerinize biraz zencefil eklemek şişkinliğinizi alarak daha düz bir karna ulaşmanızı sağlayacak. Zencefil, sindirim sistemine iyi gelir, rahatlamasını sağlar ve yangıyı azaltır. 

Etiketleri okuyun

Etiketleri okuyun

Aldığınız gıdaların etiketlerini baştan sona okuyun. Bu sizi her açıdan daha bilinçli bir tüketici yapacaktır. Etiketlerin içindekiler bölümünde, gıdada en çok bulunan madde en üstte yer alır. Şeker gibi zararlı maddelerin mümkün olduğunca en altta yazmasına özen gösterin. 

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Ayurveda nedir? Yoga bize pandemide ne sağlar?