Daha hızlı kilo vermenizi sağlayacak 7 alışkanlık

Kilo vermek uzun süren zahmetli bir iştir. Her zaman daha hızlı kilo vermenin hayalini kurarız. Bazı taktiklerle kilo verme serüvenimizi hızlandırmak mümkün. Ancak önemli olan bu taktikleri alışkanlık haline getirebilmek. Daha hızlı kilo vermenizi sağlayacak 7 alışkanlığı derledik...

01 Nisan 2021, Perşembe 09:55 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- VANİLYA KOKULU MUM KULLANIN

1- VANİLYA KOKULU MUM KULLANIN

Vanilya kokulu bir mumun romantik bir atmosfer yarattığı bir gerçek. Vanilya kilo vermekle de doğrudan bağlantılıdır. İştahı kesen bir yapısı olan vanilya kokusu, tatlı krizini de keser. Bu nedenle evinizden vanilya kokusunu eksik etmemelisiniz.

2- MEYVE VE SEBZELERİ KABUĞUYLA TÜKETİN

2- MEYVE VE SEBZELERİ KABUĞUYLA TÜKETİN

Meyve ve sebzeler sağlığımız için oldukça faydalıdır. Elbette onları nasıl tükettiğimiz de önemli! Kabuklarıyla birlikte tüketilen meyve ve sebzeler daha uzun süre tok kalmamıza yardımcı olur. Çünkü kabuklar antioksidan ve lifle doludur. İyi bakterilerin lifle beslendiğini göz önüne alacak olursak, tokluk hissi yaratan yağ asitlerinin üretilmesin de artması mümkün.

Ayrıca kabuklarıyla tüketilen besinler Alzheimer ve kanser gibi hastalıkları da önler.

3- AYNA EŞLİĞİNDE YEMEK YİYİN

3- AYNA EŞLİĞİNDE YEMEK YİYİN

Araştırmalara göre yemek yerken kendimizi izlemek, yeme oranımızı büyük ölçüde etkiliyor. Yani aşırı yemek yediğimizin gözler önüne serilmesinden hoşlanmıyoruz. Hal böyle olunca da ayna karşısında daha az yemek tüketiyoruz.

4- DURUŞUNUZU DÜZELTİN

4- DURUŞUNUZU DÜZELTİN

Duruşu düzeltmenin birçok iyi nedeni var. Düzgün bir duruşla daha zayıf ve uzun gözükmeniz mümkün. Dik durmak ayrıca, enerji seviyenizi yükseltir ve diyet kaynaklı yorgunluktan kurtulmanıza yardımcı olur.

5- D VİTAMİNİ TÜKETİN

5- D VİTAMİNİ TÜKETİN

D vitamini sadece bağışıklık sistemimizi desteklemekle kalmaz, aynı zamanda vücuttaki yağ oranımızı da etkiler.

Yağ hücrelerinin oluşumunu ve depolanmasını bastırır ve iştahı kontrol etmeye yardımcı olan serotonin üretimine katkıda bulunur.

Yumurta, mantar ve balık D vitamini deposudur.

6- STİLETTO GİYİN

6- STİLETTO GİYİN

Yüksek topuklu ayakkabı giymek, duruşunuzun düzelmesini sağlar ki bu da başlı başına bir egzersizdir. Ayrıca topuklularla yürümek daha fazla kalori yaktırır. Yine de sürekli giyerken dikkat etmenizde fayda var.

7- DAHA FAZLA BAHARAT TÜKETİN

7- DAHA FAZLA BAHARAT TÜKETİN

Baharatlı yiyecekler iştahı azaltmada ve enerji harcamada yardımcı olabilir.

Karabiber yağ hücrelerinin oluşumunu engeller, zencefil ve tarçın kan şekeri seviyelerini kontrol eder, zerdeçal ve kimyon yağ yakar ve kırmızı biber metabolizmamızı hızlandırır.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Herkesin başına gelebilir: Spor sakatlanmalarını önlemek için ne yapılmalı?