Deliksiz bir uyku çekmek için 10 püf noktası

Uykusuzluk çağımızın en büyük dertlerinden biri. Bir türlü yeteri kadar uyuyamıyoruz, hep yorgun hissediyoruz. İyi bir uyku çekmekse sandığınız kadar zor değil! İşte iyi bir uyku için dikkat edilmesi gerekenler...

26 Ocak 2019, Cumartesi 14:35 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Önceki Fotoğraflar
İKİ KİŞİYE İKİ YORGAN

İKİ KİŞİYE İKİ YORGAN

Yorganınızı çekiştirdiğiniz için uykunuzdan olmak istemezsiniz değil mi? Bu nedenle eşiniz ya da sevgilinizle uyurken iki yorganla yatmanızı tavsiye ederiz.


ODAYI SOĞUTUN

ODAYI SOĞUTUN

En iyi uyku 18 derecede gerçekleşir. Ilık bir banyo sonrası serin bir odaya gelmek uyumayı hızlandırır.

GEÇ SAATTE YEMEK YEMEYİN

GEÇ SAATTE YEMEK YEMEYİN

Özellikle kâbus görmemek için ağır yemek yemekten kaçının.

KAFEİNİ ÖĞLEDEN SONRA KESİN

KAFEİNİ ÖĞLEDEN SONRA KESİN

Elleriniz titrese bile kahveye belli bir noktada dur demelisiniz. 

DÜZENLİ EGZERSİZ YAPIN

DÜZENLİ EGZERSİZ YAPIN

Egzersiz daha deliksiz uyku sağlar. Yeter ki uyku saatine çok yakın zamanlarda yapmayın.

IŞIKLAR İÇİNDE UYUMAYIN

IŞIKLAR İÇİNDE UYUMAYIN

Uyumadan bir iki saat önce maruz kaldığınız ışığı azaltın. Uyurken de tamamen ışıksız ortamlar yaratıp sabah doğal ışıkla uyanın.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Tatlı krizinin 6 nedeni ve tatlı krizini önlemenin yolları