Covid-19 salgınıyla birlikte dijitalleşmeye ve dijital çözüm yatırımlarına hız veren Groupama Sigorta, yeni dijital asistanı Gupi’yi hayata geçirdi. Groupama Sigorta, Gupi sayesinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor.
Groupama’nın çeviklik yaklaşımı kapsamında müşterilerine yönelik yenilikçi çözümler sunmak için yaptığı yatırım ve çalışmalarının neticesinde ortaya çıkan Gupi, ilk olarak Groupama’nın resmi web sitesi üzerinden kullanıma sunuldu.
Gupi, yapay zekanın parçası olan doğal dil sayesinde tüm müşterilerle iletişime geçerek taleplerini gerçek olarak analiz ediyor ve kişiselleştirilmiş yanıtlar veriyor. Sadece anlaşmalı sağlık kurumları ve araç tamir servisleri listeleme değil, sahip olduğu yapay zekâ ve akıllı teknoloji sayesinde gerçek zamanlı bilgi akışı sağlayarak hasar dosya sorgulama, poliçe sorgulama gibi birçok kişiselleştirilmiş işlemi kolayca yapabiliyor. Müşterinin hasar dosyasının durumunun, eksper bilgilerinin, hasar ödeme bilgilerinin yanında poliçe başlangıç ve bitiş tarihini, prim miktarını, teminatlarını ve poliçenin pdf versiyonunu da görüntüleyip detaylarına ulaşabiliyorlar.
- Çanakkale Boğazı'nda kuru yük gemisinde yangın
- Lüks rezidansta korkunç olay! Kadının ailesini 'intihar etti' diye aradı gerçek çok farklı çıktı
- İstanbul da toz salınımından nasibini aldı! İşte en kalitesiz havası olan ilçe
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bektenov'u kabul etti
- MİT'ten istihbarat desteği! 2 terörist yakalandı