Diyet bozmayan 7 tatlı

Diyet yaparken yemeye en çok dayanamadığımız şey tatlı oluyor. 'Tatlı seviyorum' diye vicdan yapmanıza gerek yok. Diyet tatlı tariflerini yapmaya çalışsanız da aslında hiç mutfağa bile girmeden hazırlayabileceğiniz diyet bozmayan tatlılar var. Fit tatlılar, yulaflı tatlılar elbette çok lezzetli ama diyet bozmayan tatlılar için mutfakta efor sarf etmeye gerek yok. Diyet bozmayan bir tatlı, sevdiğiniz meyvenin üstüne dökülen basit bir sosla da mümkün. İşte diyet bozmayan 7 tatlı!

26 Haziran 2020, Cuma 10:07 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Çikolataya bandırılmış çilekler

Çikolataya bandırılmış çilekler

Tek ihtiyacınız bir ortalama kare çikolata ve çilekler. Çikolatanızı benmari usulü erittikten sonra çileklerinizi bandırıp yiyerek evde küçük bir fondü deneyimi yaşayabilirsiniz. Ancak çileklerinizin 2 avucu geçmemesine dikkat edin. Çilek miktarı ne kadar artarsa yediğiniz çikolata miktarı da artacaktır.

Muz ve dondurma ikilisi

Muz ve dondurma ikilisi

En sevdiğiniz kupunuzun dibine muz dilimlerini yerleştirip üstüne de kaymaklı dondurmayı koydunuz mu? Tatlınız hazır. Aşırıya kaçmak istemeyenler bu şekilde tüketebilir, biraz renk katmak isteyenler ise çikolata sosu veya fındık fıstık koyabilir. 

Çikolatalı muz dondurma

Çikolatalı muz dondurma

Muzunuzun dibine bir çubuk saplayıp tamamını çikolata sosuna bandırdıktan sonra buzlukta çikolata sosu donanan kadar bekletin. Buzluğa koymadan önce, henüz çikolataya yapışabilir vaziyetteyken sağlıklı kuruyemişlerden serpiştirebilirsiniz.

Hurma

Hurma

Hurma da en hızlı ve sağlıklı şekilde tatlı krizlerini tatlıya bağlayan seçeneklerden biri. 


Muz, tarçın ve fıstık ezmesi

Muz, tarçın ve fıstık ezmesi

Zaten birbirine çok yakışan muz ve fıstık ezmesini bir etimeğe döşeyip üzerine tarçın serpiştirerek tüketebilirsiniz. Yanında bir sade kahve de iyi gider.

İncir ve badem ikilisi

İncir ve badem ikilisi

Kuru incirler arasına yerleştireceğiniz çiğ bademler ile ani tatlı krizlerini önlemek mümkün. İncir yüksek lif oranı ve en sağlıklı meyvelerden biri olması sebebi ile tercih ediliyor. Badem ise en sağlıklı kuru yemişlerden biri.


Chia tohumlu ballı yoğurt

Chia tohumlu ballı yoğurt

Önemli bir protein kaynağı olan chia'yı yoğurt üzerine serperek biraz bal veya tarçınla daha tatlı bir hale getirebilirsiniz. Hem lif hem de doyuruculuk açısından oldukça sağlıklı bir tatlı seçeneği. Üzerine ise sevdiğiniz meyveleri koymayı unutmayın.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Metabolizmanızın yavaş olduğunun 10 belirtisi