Diyet yapmakta zorlananların işini kolaylaştıracak 10 beslenme önerisi

Zayıflamak için diyet yapmak şart. Çoğumuz diyet yaparken oldukça zorlanıyor. Şimdi sizlere bahsedeceğimiz beslenme önerileriyle daha kolay diyet yapabilir ve aldığınız kiloları daha hızlı verebilirsiniz. İşte diyete destek olacak 10 beslenme önerisi...

18 Mayıs 2021, Salı 11:45 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Su içsek yarıyor değil mi? Keşke kiloları aldığımız hızla geri verebilsek :) Birkaç strateji biliyorsanız ve yaptığınız diyete sadık kalabiliyorsanız kilo vermek son derece kolay hale gelebilir. Şimdi sizlere bahsedeceğimiz beslenme önerileriyle daha kolay diyet yapabilir ve kiloları daha hızlı verebilirsiniz.

  • Diyetinizde mevsim meyveleri, kivi, nar, yeşil elma yanında ceviz ve badem tüketin.
  • İstediğiniz kadar mevsim yeşilliği, yeşil biber, turp, 5-6 adet yeşil zeytin, haşlanmış yumurta, yarım avokado ile kahvaltı yapın.
  • Ispanağı soteleyerek üzerine 3 yumurta kırın ve öğle yemeği niyetine tüketin.

  • Kahvaltıda menemen tüketin.
  • Tok kalmak istiyorsanız, kahvaltıda ya da öğle yemeğinde yulaflı yiyecekler tüketin.
  • Yarım avokado, 1 avuç fındık, fıstık, badem ve cevizi ara öğün olarak tüketebilirsiniz.
  • 1 hurma ve 1 avuç fındık, fıstık, badem, cevizi kahvaltıda tüketmeniz gün boyu tok kalmanıza olanak tanır ve şeker ihtiyacınızı karşılar.

  • Meyvelerin yanında 1 bardak da yağsız süt içmeniz insülin sorunu yaşamanızı önler.
  • 1 adet muzun üzerine birkaç badem ve fıstık katıp tüketmeniz, kramp yaşamanızı önler.
  • Tatlı krizleri için 4 hurma ve 1 su bardağı kadar haşlanmış balkabağını cevizle karıştırıp ara öğünlerde tüketebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kilo almadan yemek yemenin 6 yolu