ABD Başkanı Biden Covid-19'u atlattı

ABD Başkanı Joe Biden'ın doktoru Kevin O'Connor, Biden'ın Covid-19 testinin negatif çıktığını açıkladı.
23 Temmuz 2024 , Salı 20:55
İHA
Covid-19'a yakalanan ABD Başkanı Joe Biden iyileşti. Biden'ın doktoru Kevin O'Connor, Biden'ın Covid-19 testinin negatif çıktığını açıklayarak, hastalık boyunca hayati bulgularının normal seyrettiğini ifade etti. O'Connor, Covid-19'un tekrarlanma durumuna karşı Biden'ın gözetim altında olmaya devam edeceğini belirterek, Biden'ın başkanlık görevlerini yerine getirmeye devam ettiğini aktardı.
Daha önce de yakalanmıştı
En son 18 Temmuz'da Covid-19'a yakalanan Biden, ilk olarak 21 Temmuz 2022'de korona virüse yakalanmış, 27 Temmuz'da iyileşmişti. 30 Temmuz'da ise yine testi pozitif çıkan Biden'ın 7 Ağustos'ta iyileştiği açıklanmıştı.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Fenerbahçe, Vedat Muriqi transferini açıkladı
Beşiktaş resmi teklifi yaptı! Trossard için Dünya Kupası detayı
Üst üste ikinci çılgın imza! Konate de Real Madrid’de
Fenerbahçe'de yeni teknik direktör resmen İsmail Kartal oldu! Oğuz Çetin'in görevi açıklandı
Dünya Kupası sonrası imzalar atılıyor! Agbadou'nun eski ortağı geliyor




