Kriyoterapide beyin ölümü

Fransa’nın başkenti Paris’te 30’lu yaşlarındaki bir kadın kriyoterapi seansına girdikten sonra fenalaştı. 20’li yaşlarındaki kadın çalışan olay yerinde öldü.
20 Nisan 2025 , Pazar 07:00
Gazete Haberi
Hastaneye kaldırılan müşterinin ise üç gün sonra beyin ölümü gerçekleşti. Kriyoterapi odasına nitrojen (azot) sızıntısı olduğu, oksijen yetersizliği yaşadıkları belirlendi. Azot renksiz, kokusuz bir gaz ve soluduğumuz havanın yaklaşık yüzde 80’ini oluşturuyor, oksijen de yüzde 20’sini oluşturuyor. Kriyoterapide aşırı soğuk bir ortam yaratmak için sıvı nitrojen kullanılıyor. Bir odada yapılan seans sırasında kişi üç dakikaya kadar eksi 100 derece altındaki sıcaklıklara maruz kalıyor. Yıldız sporcular ve ünlüler, buz paketleri ve soğuk su banyolarına alternatif olarak tüm vücut kriyoterapisini kullanıyorlar.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Beşiktaş Italiano'nun sözleşmesini resmen duyurdu! 'Kesinlikle başaracağız'
Fenerbahçe kongresinde büyük gerginlik! Ortalık karıştı
Galatasaray'da Osimhen için dev talip! Tek engel var
Ayağının tozuyla ilk transferi belli oldu! Ezeli rakipten geliyor
New York Knicks'ten tarihi başarı! Spurs karşısında seri 2-0




