DünyaPandemi beyni yaşlandırdı

Pandemi beyni yaşlandırdı

Pandemi beyni yaşlandırdı

İngiltere’nin Nottingham Üniversitesi’nin araştırması, korona pandemisiyle ilgili yeni bir bilgiye ışık tuttu.

Buna göre pandemi, virüs bulaşmamış olsa bile beyin yaşlanmasını hızlandırdı. Pandemi dönemini atlatan sağlıklı kişilerin beyinleri, ortalama 5.5 ay daha hızlı yaşlandı. En fazla etki, erkeklerde ve sosyoekonomik zorluk yaşayan kişilerde görüldü.

Haberin Devamı