Pandemi beyni yaşlandırdı

İngiltere’nin Nottingham Üniversitesi’nin araştırması, korona pandemisiyle ilgili yeni bir bilgiye ışık tuttu.
24 Temmuz 2025 , Perşembe 07:00
Gazete Haberi
Buna göre pandemi, virüs bulaşmamış olsa bile beyin yaşlanmasını hızlandırdı. Pandemi dönemini atlatan sağlıklı kişilerin beyinleri, ortalama 5.5 ay daha hızlı yaşlandı. En fazla etki, erkeklerde ve sosyoekonomik zorluk yaşayan kişilerde görüldü.
Haberin Devamı




