Ebru Şallı formunu nasıl koruyor?

Her dönem formda ve sağlıklı görünen Ebru Şallı'nın sırrı ne? Pilates denilince Türkiye'de akla gelen ilk isimlerden biri olan iki çocuk annesi formunu nasıl koruyor?

27 Nisan 2017, Perşembe 08:07
A A

40 yaşındaki Ebru Şallı her ne kadar sosyal medya hesaplarından pilates videoları paylaşsa da spor kadar önem verdiği bir konu daha var. Kahvaltı!

Ebru Şallı Instagram hesabında pilatesten daha çok kahvaltı fotoğrafı paylaşıyor.

İşte Ebru Şallı'nın kahvaltı için yaptığı öneriler ve Instagram hesabından paylaştığı, formunu korumasına yardımcı olan o kahvaltılar...

Ebru Şallı pilates kadar kahvaltıya da önem verdiğini Instagram hesabından paylaştığı fotoğraflarla ortaya koyuyor. İşte Ebru Şallı'nın paylaştığı o fotoğraflar ve daha önce kahvaltı hakkında verdiği tavsiyeler...

Her sabah uyandığınızda 1 bardak ılık suyun içine taze sıktığınız yarım limonu ekleyip için, en az 30 dakika bekleyip kahvaltınızı yapın.

Yine sabah uyandığınızda güne pembe greyfurt suyu ile başlayabilirsiniz. Hem limon sulu ılık su hem pembe greyfurt suyu sizi güne detox etkisiyle hazırlıyor olacak.

Biliyorsunuz vazgeçilmezim. Yeşil çay günde 2 fincan içmeden günü bitiremem yeşil çay çok güçlü antioksidan etkisiyle sizde harikalar yaratıyor.

Tarçın çubuğuyla, dilimlenmiş ayva, elma ve portakalla tatlandırabilirsiniz. Kahvaltı öğünü bence protein zengini olmalı.

Ebru'nun 3 K kahvaltısı 4 Yumurta beyazlı omlet

1 Kase maydanoz (Domates, salatalık mevsimine göre)

İstediğiniz çeşit peynir 1 porsiyon

3 Zeytin

1 dilim tam buğday ekmeği

2 tam ceviz

1 çay kasığı bal ( alternatif olarak 1 tatlı kasigi fiştik ezmesi)

Şekersiz cay

Unutmayın kahvaltı en önemli öğün. Yapılan bir kahvaltı sizi güne çok iyi hazırlayacaktır.

Her gün 1 sade Türk kahvesi için... özellikle pilatesten önce içerseniz enerjiniz çok yüksek olacak

Günde 2 2.5 litre doğal mineralli su için

İşte Ebru Şallı'nın paylaştığı o kahvaltı fotoğrafları...

Taze sebzeyi ve bakliyatları sofranızdan eksik etmeyin ( yeşil mercimek , nohut )

Sıradaki haber yükleniyor...