Egzersiz yapmadan kilo vermenizi sağlayacak 5 yöntem

Kilo vermek çoğu insan için son derece zorlayıcı olabilir. Düşük kalorili diyet yapmak, açlık krizlerini kontrol etmeye çalışmak, yeteri kadar su içmek ve tabii ki egzersiz yapmak, kilo vermenin anahtarıdır. Spor yapmaya vakit bulamıyorsanız ya da egzersiz yapmayı sevmiyorsanız, zayıflamanız biraz zorlaşabilir. Ancak meraklanmayın! Spor yapmadan da zayıflamanın bazı püf noktaları var. İşte bilmeniz gerekenler...

25 Temmuz 2021, Pazar 09:35 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- KENDİ YEMEĞİNİZİ KENDİNİZ PİŞİRİN

1- KENDİ YEMEĞİNİZİ KENDİNİZ PİŞİRİN

Kendi yemeğinizi kendiniz pişirdiğiniz zaman, içine hangi malzemeleri koyacağınızı ve hangilerini koymayacağınızı seçebilir, bu sayede kalori alımınızı kayıt altında tutabilirsiniz.

Ayrıca kendi yemeğinizi pişirdiğiniz zaman daha az yemek yemeye başlarsınız ve bu da daha sağlıklı olmanızı sağlar.

2- YEDİKLERİNİZİN FARKINDA OLUN VE YAVAŞLAYIN

2- YEDİKLERİNİZİN FARKINDA OLUN VE YAVAŞLAYIN

İnanın ya da inanmayın, hızlı yemek abur cubur yemek kadar kilo aldırır! Yemeğinizi yerken yarışıyormuş gibi hızlı hareket etmekten vazgeçin.

Yavaş yemek yemek, doymuş hissetmenizi sağlayabilir ve daha az yemenizi sağlayabilir. Böylece her ısırıkta daha az kalori tüketirsiniz.

3- EVİNİZİ SAĞLIKLI YİYECEKLERLE DONATIN

3- EVİNİZİ SAĞLIKLI YİYECEKLERLE DONATIN

Bilimsel olarak çevrenizde en çok neyi görürseniz, ona yersiniz. Uzanabileceğiniz yerde değilse, yeme ihtimaliniz de düşer. Bu nedenle zararlı yiyecekleri olabildiğince uzakta tutmaya gösterin.

Evinizdeki abur cuburları sağlıklı atıştırmalıklar, meyve ve sebzelerle değiştirin.

4- DAHA AZ STRES, DAHA ÇOK D VİTAMİNİ VE SU

4- DAHA AZ STRES, DAHA ÇOK D VİTAMİNİ VE SU

Kilo vermek, stresle doğrudan ilişkilidir. Uyku eksikliği ve yoğun stres, hormonal dengesizlikler yaratabilir, zayıflamanızı engelleyebilir.

Stresinizi azaltmak için güneşten yararlanın ve su içmeyi ihmal etmeyin.

Su ve D vitamini, kilo vermede anahtar rol oynayan iki yakın arkadaştır. Stresinizi azalttığınızda, yeterince D vitamini ve su aldığınızda, sağlıklı bir şekilde kilo verebildiğinizi göreceksiniz.

5- ATIŞTIRMA ALIŞKANLIKLARINIZI DÜZENLEYİN

5- ATIŞTIRMA ALIŞKANLIKLARINIZI DÜZENLEYİN

Şimdi kendinize karşı dürüst olun! Bilgisayar ya da televizyon karşısında en sevdiğiniz atıştırmalıkları farkında olmadan aşırı miktarda tüketiyorsunuz değil mi? Bu alışkanlığınızı yenemeyeceğinizi düşünüyorsanız, abur cuburlarınızı kuru meyve, kabuklu kuru yemişler ve yağsız tuzsuz patlamış mısırla değiştirin.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Sirkenin besin değerleri ve faydaları