14 il 1 milyar doların üzerinde ihracat yaptı

Ticaret Bakanlığı verilerine göre yılın ilk çeyreğinde 14 il 1 milyar doların üzerinde ihracat gerçekleştirdi, 40 ilde ise ihracat artışı yaşandı.
21 Nisan 2026 , Salı 07:00
İstanbul, geçen ay 3 milyar 816 milyon dolarla en fazla ihracat yapan il oldu. İstanbul’u, 3 milyar 159 milyon dolarla Kocaeli, 2 milyar 8 milyon dolar ile İzmir takip etti. Kıymetli veya yarı kıymetli taşlar faslı, 488 milyon 493 bin dolarla İstanbul’un ihracatında ilk sırada yer aldı. Bu faslı, 432 milyon 341 bin dolarla kazanlar, makineler, 377 milyon 212 bin dolarla örme giyim eşyası ve aksesuarları izledi.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Bursa'da aile faciası! Boğulma tehlikesi geçiren oğlunu kurtarırken hayatını kaybetti
Bakan Bayraktar: Türkiye kendi sahalarının dışında da petrol, doğal gaz arayan bir ülke haline geldi
Kastamonu'da panik dolu anlar! Deniz kabardı, bomba gibi patladı
AK Partili Yayman: Atatürk hayatta olsaydı, bugün partinin yönetimindekileri kovardı
Narin Güran ve Nevzat Bahtiyar'ın akrabaları arasında çıkan kavgaya ilişkin soruşturma




