20 yılda 23 milyar dolar yatırım

Türk Telekom, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla Antalya’da ‘İş Ortakları Toplantısı’ gerçekleştirdi.
11 Nisan 2026 , Cumartesi 07:00
Burada konuşan Türk Telekom CEO’su Ebubekir Şahin, son 20 yılda Türkiye’nin iletişim altyapısına 23 milyar doların üzerinde yatırım yaptıklarını belirterek, “İmtiyaz hakkımızın yenilenmesi ile önümüzdeki 25 yıl boyunca Türkiye ekonomisine yine 20 milyar dolar doğrudan katkı sağlayacağız” dedi.
Haberin Devamı
Türk Telekom Yönetim Kurulu Başkanı İsmail İlhan Hatipoğlu ise “5G, Türkiye’nin dijital geleceğinde stratejik bir eşik noktasıdır” diye konuştu.
BUNLARI DA OKUYUN
MHP, Adıyaman il ve merkez ilçe teşkilatlarını feshetti
17 yıllık sır perdesi aralanıyor! Kilis'te faili meçhul cinayet dosyası yeniden açıldı
Tek kelimeyle büyük tuzağa düştü! Yaşlı kadın 7.5 milyon TL'lik servetini dolandırıcılara eliyle teslim etti
Mahalleli kokuya dayanamadı, ekipler harekete geçti! Tam 6 saat sürdü, kamyonlar yetmedi
Sanayide can pazarı! Baba ve oğlu tamir ettikleri TIR’ın altında kaldı




