Ekonomi20 yılda 23 milyar dolar yatırım

20 yılda 23 milyar dolar yatırım

20 yılda 23 milyar dolar yatırım

Türk Telekom, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla Antalya’da ‘İş Ortakları Toplantısı’ gerçekleştirdi.

Burada konuşan Türk Telekom CEO’su Ebubekir Şahin, son 20 yılda Türkiye’nin iletişim altyapısına 23 milyar doların üzerinde yatırım yaptıklarını belirterek, “İmtiyaz hakkımızın yenilenmesi ile önümüzdeki 25 yıl boyunca Türkiye ekonomisine yine 20 milyar dolar doğrudan katkı sağlayacağız” dedi.

Haberin Devamı

Türk Telekom Yönetim Kurulu Başkanı İsmail İlhan Hatipoğlu ise “5G, Türkiye’nin dijital geleceğinde stratejik bir eşik noktasıdır” diye konuştu.