Aylıkta borsa yıllıkta altın kazandırdı

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), nisan ayına ilişkin “finansal yatırım araçlarının reel getiri oranları”nı açıkladı.
09 Mayıs 2026 , Cumartesi 07:00
Buna göre; geçen ay tüketici enflasyonundan arındırılmış en yüksek getiri (reel getiri) yüzde 3.04’le BIST 100 endeksinde gerçekleşti. Böylece borsa nisanda reel getiri sağlayan tek yatırım aracı oldu. Nisanda mevduat yüzde 1.05, Euro yüzde 1.69, dolar yüzde 2.75, gram altın ise yüzde 7.76 oranında yatırımcısına reel anlamda kaybettirdi.
Haberin Devamı
Yıllık bazda bakıldığında külçe altın yüzde 28.41’le yatırımcısına en yüksek reel getiri sağlayan yatırım aracı oldu. Borsanın yıllık reel getirisi yüzde 12.53 olarak gerçekleşti.
BUNLARI DA OKUYUN
Şanlıurfa'da termometreler 45 dereceyi gösterdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, büyükelçilerin güven mektuplarını kabul etti
Denizli Barosuna operasyon! Baro başkanı dahil 12 avukat gözaltında
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'sigarayı bırak' çağrısına Meloni de katıldı!
Osmaniye'de korkunç görüntü! Çınar ağacı halk otobüsünün üstüne düştü





