Bakan Bolat duyurdu! İhracatta yeni rekor

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Nisan ayı dış ticaret rakamlarını açıklayarak müjdeli haberi verdi: Türkiye'nin ihracatı yıllık bazda %22,3 artışla 25,4 milyar dolara ulaştı. Bu rakam sadece "en yüksek Nisan ayı ihracatı" olmakla kalmadı, yıllıklandırılmış bazda 275,8 milyar dolarla tüm zamanların rekorunu kırdı.
02 Mayıs 2026 , Cumartesi 12:15
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Ordu Üniversitesi'nde düzenlenen basın toplantısında nisan ayına ilişkin dış ticaret verilerini paylaştı. Buna göre, nisan ayında ihracat geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22,3 artarak 25,4 milyar dolar oldu.
Haberin Devamı
Bakan Bolat, rakamların "en yüksek nisan ayı ihracatı" hem de "tüm zamanların en yüksek ikinci aylık ihracat değeri" olarak kayıtlara geçtiğini belirtti.
YILLIKLANDIRILMIŞ İHRACATTA REKOR
Açıklanan verilere göre, nisan ayı itibarıyla son 12 aylık ihracat 275,8 milyar dolara ulaşarak yeni bir rekor kırdı. Böylece Türkiye’nin mal ihracatında tarihi zirve yenilenmiş oldu.
BUNLARI DA OKUYUN
Lunaparkta korkunç kaza! 20 yaşındaki genç hayatını kaybetti
Baba olmak böyle bir şey! Parasızlıktan alamadı, yürüme engelli oğluna plastik varilden araba yaptı
7 yaşındaki kızına dehşeti yaşattı! Defalarca tokat atıp, saçından sürükledi
Bursa'da aile faciası! Boğulma tehlikesi geçiren oğlunu kurtarırken hayatını kaybetti
Bakan Bayraktar: Türkiye kendi sahalarının dışında da petrol, doğal gaz arayan bir ülke haline geldi






