Bilişim sektörü Ankara’da buluşuyor

Uluslararası Telekomünikasyon Birliği etkinliklerinden Küresel Düzenleyiciler Sempozyumu (GSR) 12-15 Mayıs’ta Ankara’da yapılacak.
12 Mayıs 2026 , Salı 07:00
GSR’ye Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Ömer Abdullah Karagözoğlu başkanlık yapacak. ‘Dijital Sınırları Keşfetmek’ temasıyla gerçekleştirilecek GSR’ye birçok ülkeden bilgi ve iletişim teknolojileri ile telekomünikasyon alanında görevli bakanlıklar, düzenleyici kurumlar ve sektör paydaşlarından katılım bekleniyor. GSR ile eş zamanlı olarak BTK yerleşkesinde ayrıca Avrasya Teknoloji Haftası Teknoloji Fuarı düzenlenecek.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Bir annenin hayatı bu kadar ucuz mu? Yediği kumpir sonu oldu, mahkemenin kararı isyan ettirdi
Önce hayal ediyor, sonra çiziyor! 8 yaşında ama başarıları dünyayı aştı
TBMM Genel Kurulu'nda, emniyet teşkilatına ilişkin düzenlemeleri de içeren teklifin ilk 6 maddesi kabul edildi
Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Kılıç'tan AP'nun 2025 Yılı Türkiye Raporu'na tepki
Eyüpsultan’da parkta silahlı saldırı: 3’ü ağır 5 yaralı




