Ekonomi Bodrum lükste birinci sıraya çıkacak

Bodrum lükste birinci sıraya çıkacak

Paylaş
Bodrum lükste birinci sıraya çıkacak

Bodrum’da yeni nesil lüks anlayışıyla hayata geçirilen The Bodrum Edition, bu yıl 8’inci sezonuna giriş yaptı.

Bodrum’da 2025 sezonunu ve lüks yatırımları değerlendiren The Bodrum Edition Genel Müdürü Mustafa Bulmuş, Bodrum’un şu an lüks segmentte potansiyelinin sadece üçte birinde olduğunu belirterek, “Önümüzdeki yıllarda yatırımlarda ve uluslararası marka girişlerinde çok belirgin bir artış olacağını düşünüyorum. İsimleri anılan markalar var hepsi de ünlü, çok ciddi markalar” dedi.

Haberin Devamı

POTANSİYEL DAHA YÜKSEK

Bodrum’un potansiyelinin çok daha yüksek olduğunu ve bu lüks sahnesinin katlanarak önümüzdeki 5 yıl içerisinde artacağını ifade eden Bulmuş, “Bu ülkemiz için çok heyecan verici bir gelişme. Ege, Akdeniz şeridini değerlendirdiğimizde lükste birinci sıraya oturacağımızı düşünüyorum” diye konuştu. Yeni sezonu da değerlendiren Bulmuş, “110 odalı bir oteliz, 22 dönüm arazide konumlanan. Oldukça yüksek doluluk oranlarına sahibiz. İyi bir sezon geçirmeyi hedefliyoruz. Dünyada 250 milyon Marriott Bonvoy üyesi var, bu ağın katkısı büyük” dedi.

ABD’Lİ MİSAFİR ARTIYOR

Misafirlerinin yüzde 90’ının yurtdışından olduğunu anlatan Bulmuş, şunları söyledi: “Birinci sırada Amerika var. Daha sonra İngiltere ardından Rusya ve diğer Avrupa ülkeleri geliyor. Bu yıl belirgin bir şekilde Amerika’dan gelen misafirlerimizin sayısı arttı. Bodrum’da bu kadar Amerikalı sadece bizim otelimizde var.” Gastronomiye de çok önem verdiklerini vurgulayan Bulmuş, 4 farklı imza restoranlarının bulunduğunu ifade etti. Bulmuş, sezonda çalışan sayılarının 500 kişiye çıktığını da ekledi.

Haberin Devamı

‘BAZI ALANLARDA İNDİRİM YAPTIK’

Bodrum’daki fiyatlarda pandemi öncesi rakamların çoktan aşıldığını söyleyen Bulmuş, şu değerlendirmeyi yaptı: “Hatta dolar-Euro bazında 2-3 kat fiyat artışı yaşanan yerler var. Böyle bir sıçrama gerçekleşti Bodrum’da. Fakat geçen sene Bodrum net bir mesaj aldı misafirlerden. Artık o doyum noktasına ulaşıldığını düşünüyorum. Biz misafirlerden aldığımız görüşler doğrultusunda bırakın artışı, bazı alanlarda indirime gittik. Normal şartlar da yüzde 50’lik bir artışla da açabilirdik sezonu. Bunu tercih etmedik.”