Sürdürülebilir dünya için adımlar

L’Oréal Türkiye, sürdürülebilir dünya için geliştirilen hedefleri doğrultusunda attığı adımları 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde duyurdu.
Gazete Haberi
Geçtiğimiz yıl dijital kampanyalarında karbon salınımını azaltmak için 2 markasıyla IMPACT+ işbirliğini duyuran marka, bu yıl bu işbirliğini tüm markalarını kapsayacak şekilde genişletti. Şirket ayrıca, pazarlama ve iletişim sektöründe net sıfır karbon emisyonu hedefleyen Ad Net Zero Türkiye oluşumunun da bir parçası olurken, 2010’da lanse edilen ‘Gelecek için L’Oréal’ sürdürülebilirlik programındaki gelişmeleri kamuoyu ile paylaştı.
AMBALAJI AZALTACAK
Marka aynı zamanda Muğla’da yangın nedeniyle hasar gören ormanlık bölgelere 50 bin tohum topu atımı yaparak doğaya katkı sunan çalışmalarını sürdürürken, ambalaj tüketimini azaltmak için yeniden doldurulabilir ürün portföyünü de genişletiyor. L’Oréal Türkiye olarak sürdürülebilirliği iş yapış biçimlerinin bir parçası olarak gördüklerini belirten L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen, “Gezegenimizi korumak hedefiyle topluma değer katmak için projeler geliştiriyoruz. Dahil olduğumuz tüm ekosisteme seslenerek beraber dönüşmenin gücüne inanıyoruz. Bilimi, teknolojiyi ve insanı bir araya getirerek daha yaşanabilir bir geleceği inşa ediyoruz” dedi.
-
Ekonomiye ilişkin düzenlemeler içeren kanun teklifi Meclis'ten geçti
-
Cumhurbaşkanlığına Cevdet Yılmaz vekalet edecek
-
Yarış spikeri Esen Gök Bakırköy'deki evinde ölü bulundu
-
Gök gürültülü sağanak yağışlar kuvvetli geliyor! Meteoroloji illeri sel, su baskını, yıldırım, dolu yağışına karşı uyardı
-
Ayşe Tokyaz’ın cesedinin yok edilmesine yardım eden şüphelilerin ifadeleri dehşete düşürdü: Yolda giderken kötü koku geldi