EkonomiTürkiye’de üretime motosikletle geri döndü

Türkiye’de üretime motosikletle geri döndü

Türkiye’de üretime motosikletle geri döndü

Honda, 2021 yılında otomobil fabrikasını kapattıktan sonra Türkiye’ye güçlü bir dönüş yaptı.

Şirket, İzmir Aliağa’da motosiklet fabrikası açtı. Bu yatırım, Honda’nın Türkiye’ye olan güçlü ve uzun vadeli bağlılığının somut bir göstergesi olarak öne çıkarken; üretim, istihdam ve sürdürülebilir büyüme alanlarında önemli katkılar sunmayı hedefliyor. Honda Türkiye Motosiklet, yıllık 100 bin adet üretim kapasitesiyle faaliyete başladı. Gelecek dönemde 200 bin adet kapasiteye ulaşma potansiyeli bulunan tesis sayesinde Honda, hem artan talebe daha hızlı yanıt verecek hem de Türkiye’de katma değerli üretimi güçlendirecek.

Haberin Devamı

PAZARA DUYULAN GÜVEN

Açılış töreninde konuşan Honda Motor Europe Başkanı Hans De Jaeger, “Bu yatırım, pazara duyduğumuz güvenin, Türkiye’nin küresel işimizdeki öneminin ve uzun vadeli işbirliği ile ortak refaha olan bağlılığımızın güçlü bir göstergesi. Bu tesisin hem Honda’nın küresel üretim ağına hem de Türkiye’nin sanayi gelişimine, istihdamına ve sürdürülebilir büyüme hedeflerine önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz” dedi. Honda Türkiye Başkanı Satoru Yamada da “Bu tesis, Honda’nın Türkiye’ye olan güçlü inancının, uzun vadeli vizyonunun ve yıllar içinde inşa ettiğimiz güvene dayalı yakın ilişkinin açık bir göstergesi” diye konuştu