TV'de akıllı reklam dönemi başlıyor

Dijital reklam platformu TVekstra, yerli televizyon markası Onvo ile özel bir anlaşma yaptı.
Gazete Haberi
ETKİLEŞİM HIZLANACAK
Bu kapsamında, Onvo TV’lerin reklam satış ve envanter yönetim hakları TVekstra tarafından yürütülecek. Bu stratejik ortaklıkla birlikte platform, uluslararası standartlarda bir reklam modeli sunarak markalara gelişmiş hedefleme, görünürlük ve etkileşim imkanı sağlayacak. Bu yenilikçi model, reklamverenlere Connected TV dünyasında daha etkili bir mecra sunmayı hedefliyor.
VERİMLİLİK ARTACAK
TVekstra CEO’su Merve Eraslanoğlu, bu işbirliği sayesinde, Türkiye’deki televizyon ekranlarını programatik reklamcılıkla daha verimli hale getirdiklerini söyledi. TVekstra Co-Founder’ı (kurucu ortak) Murat Atay ise, “TVekstra olarak yalnızca medya satışı değil, üretici dünyasına da bir adım daha atıyoruz. LG sonrası bu anlaşmanın da büyük ses getireceğine inanıyoruz. Bu alanı sadece bir mecra değil, uçtan uca bir network olarak kurgulamak istiyoruz” diye konuştu.
-
Sağlık Bakanı Memişoğlu açıkladı: HPV aşısını 2025 sonu itibarıyla vatandaşlarımıza ulaştıracağız
-
Madleen Gemisi'nde alıkonulan Şuayb Ordu ve Yasemin Acar Berlin'e geldi
-
Ankara'da sokakta ortasında kriz geçiren 3 kişiden 2'si öldü
-
Kötü koku gelen bir evden 4 kamyon çöp ile 12 kedi ve 3 kaplumbağa çıktı
-
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı Al Sani ile görüştü