Eliptik bisiklette herkesin yaptığı en kötü hatalar

Eliptik bisikletin artan dayanıklılık, genişletilmiş kardiyo kapasitesi, eklemler üzerindeki azaltılmış basınç, alt ve üst vücut kaslarının kullanımı, kullanım kolaylığı ve geliştirilmiş denge dahil olmak üzere birçok faydası vardır. Ancak, makineyi kullanırken bu hataları yapmadığınızdan emin olun. / ÖZEL

20 Kasım 2021, Cumartesi 16:29 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
ÖNE DOĞRU EĞİLMEK

ÖNE DOĞRU EĞİLMEK

Eliptik bisiklet üzerinde bel yaralanmalarına neden olabilecek birçok eğim. Çekirdek kaslarınızı çalıştırarak eğilmekten kaçının. Dik durun, hareketli kolları kullanın ve makineye yaslanmaktan kaçının

AYAKLARIN ÖN KISMINA AĞIRLIK VERMEK

AYAKLARIN ÖN KISMINA AĞIRLIK VERMEK

Ayak parmaklarınıza veya ayak parmaklarınıza baskı uygulamak başka bir büyük hatadır.

Ayaklarınızın ön kısmına ve pedalların önüne çok fazla ağırlık dağıtmak ayaklarınızın uyuşmasına, dizlerinize istenmeyen baskı yapmasına ve uzun süreli yaralanmalara neden olabilir. Ek olarak, ayaklarınızda his olmadan, antrenmanınız muhtemelen kısa kesilecektir. 


HIZI DOĞRU ŞEKİLDE YÖNLENDİRMEMEK

HIZI DOĞRU ŞEKİLDE YÖNLENDİRMEMEK

Eliptik bisikleti düşük dirençli veya eğimli kullanmak size ihtiyacınız olan antrenmanı sağlamayacaktır, özellikle de düşük direnç çoğu insan için kolay bir yol değildir. Düşük dirençte daha yüksek bir hız hedeflemek yerine, orta hızda daha yüksek bir direnç uygulayın

MAKİNENİN DEĞERLERİNE ÇOK FAZLA GÜVENMEK

MAKİNENİN DEĞERLERİNE ÇOK FAZLA GÜVENMEK

Eliptik makineler, kalp atış hızınızı, kat edilen mesafeyi ve kaç kalori yaktığınızı belirlemek için genellikle yaşınızı, kilonuzu ve boyunuzu kullanır. Şaşırtıcı bir şekilde, bazı makineler bu kadar bilgiyi dikkate bile almıyor

Sağlıklı , yakılan kalorilerinizi izlemenin motive edici olabileceğine dikkat çekiyor, ancak bu rakamlar genellikle yanlıştır, bazen büyük ölçüde. Bu nedenle, bilgilerinizi giremiyorsanız, makinenin numaralarına çok fazla güvenmekten kaçının.


KOLLARI YASLAMAK

KOLLARI YASLAMAK

Eliptik bisikletlerde ya hareketli tutamaçlar ya da statik tutamaçlar bulunur.

Bir eliptik bisikletin statik tutamaçlarına eğilmek en sık yapılan eliptik hatalardan biridir.

Destek için statik tutamaçlara yaslanmak, antrenmanınızı geliştirmek için hiçbir şey yapmaz. Vücudunuzun tamamının kendisini desteklemesi yerine, bu tutacaklar bir koltuk değneği görevi görür, çünkü vücudunuz artık dengeden sorumlu olmadığını düşünür. Sonuç olarak, eliptik bisiklette geçirdiğiniz süre boyunca bu tutamaçlardan tutunmak sizi kas-iskelet sistemi sorunları ve bel ağrısı gibi yaralanma riskine daha fazla maruz bırakabilir .

ZIPLAMAYA İZİN VERMEK

ZIPLAMAYA İZİN VERMEK

Eliptik bisikletin statik tutamaçlarına tutunma konusundaki doğal eğilimimize benzer şekilde, makineyi kullanırken kendimizi zıplayan bir ritimde bulmak kolaydır.

Bununla birlikte, ağırlığınızın ve yerçekiminizin sizin için işi yapmasına izin vermek, kendinizi kaliteli bir eliptik antrenmandan aldatmak anlamına gelir .


Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Egzersiz yapanların mutlaka tüketmesi gereken 7 besin