En az 10 kilo verenlerin kazandığı 10 sağlıklı alışkanlık

Evde kilo verenlerin hikayeleri, zayıflamak isteyenlerin en büyük motivasyonları oluyor. Kilo verenler nasıl veriyor merak ediyoruz. Zor kilo verenler için öneriler, bu süreçte baş tacımız oluyor. Peki kilo verenler nasıl alışkanlıklar kazanıyor? Öncelikle kilo verirken taktiklerin birer alışkanlık haline gelmesi büyük önem taşıyor. Verilen kiloların korunması ancak bu şekilde mümkün hale geliyor. İşte en az 10 kilo verenlerin kazandığı 10 sağlıklı alışkanlık!

11 Eylül 2020, Cuma 16:08 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
 "Yiyemediklerine değil, yiyebildiklerine odaklan"

"Yiyemediklerine değil, yiyebildiklerine odaklan"

70 kilo veren Suzanne Culberg, diyeti sırasında yasaklanan yiyeceklere odaklanmak yerine beslenme düzenine ekleyebildiği besinlere odaklanmış. Örneğin diyette kestiğiniz şekeri düşünmeyin, bunu zaten kullanmayacaksınız, onun yerine yoğurduna ekleyeceğiniz baharatları, salatanızdaki sınırsız zeytinyağını düşünün. 

 "Şekeri bırak"

"Şekeri bırak"

34 kilo veren Chase Bowler ise şekeri bırakmasının zayıflamasındaki en etkili unsur olduğunu belirtiyor. Ketojenik diyetle kilo veren Bowler, beslenme programının lezzetli et ve peynirler ile yağlı yiyeceklerin devam etmesi kolay bir diyet olduğuna dikkat çekiyor. 


 "Sürdürülebilir bir diyet seç"

"Sürdürülebilir bir diyet seç"

Hayatını sürdürebileceğin bir beslenme planı seç. Diyetleri kısa dönem olarak düşünüyoruz ama onlar sağlıklı beslenme ve yaşam tarzına alıştırma niteliğinde."

Renée Jones, 13 kilo verdi

 "Başarısız olabileceğini kabul et"

"Başarısız olabileceğini kabul et"

"Benim en büyük tüyom, 'ya hep ya hiç' mantığını terk etmek ve bu yolculuğun mükemmel olmayacağını kabul etmek. Tüm çabanı çöpe atmak ve düzenini bozmak için ufak hataları mazeret olarak kullanma." diyen ve 10 kilo veren Jaime Morocco, em başarılı müşterilerinin başarısızlıkların kabul edenlerden, başarızların ise yüzde 100 hatasız olmaya çalışanlardan çıktığını belirtiyor. 

 "Plan ve hazırlık"

"Plan ve hazırlık"

Başarı için hazırlan. Plansız bir hedef, sadece dilekten ibarettir. Ne yapmamız gerektiğiniz biliyoruz ama en çok duyduğumuz mazeret 'zamansızlık'. Bütün bahaneleri pencereden fırlat. Markete bir yemek hazırlığı için git, haftalık egzersiz programı hazırla. Haftalık programında değişikliklere göre planını yeniden düzenle ya da ertesi gün giyeceğin kıyafetlerini geceden hazırla. Mutfağını sağlıklı yiyeceklerle doldur. Mutfağına ölçü aletleri koy, saklama kapları al."

Rachel Kasab 27 kilo verdi. 

 "Yediklerini kaydet"

"Yediklerini kaydet"

37 kilo veren David Ezell ise ağzına koyduğu her yiyeceği kayıt altına almış Aldığı her kaloriyi yazmış. Davranış terapisti Ezell, bu şekilde ne yediğini bilerek yemekle arasına bir çizgi çekmiş. Artık neyi neden yediğini çok daha iyi biliyor. 


 "Diyet yapmayı bırak"

"Diyet yapmayı bırak"

Diyet yapmayı bırak! diyetler kısa dönemli planlardır ce sürdürülemezler. Kilo vermek için bilinçli tercihler yap. Yeni, sağlıklı, sürdürülebilir ve uzun soluklu alışkanlıklar edin. Bu, bir yaşam tarzı değişikliği olmalı, geçici bir çözüm değil. Sonuçlarını görmen zaman alabilir, ama uzun vadeli etkileri çok daha harikadır."

Katie Draznin, 68 kilo verdi. 

 "Sabırlı ol"

"Sabırlı ol"

Bunun zaman alacağını anla, tıpkı her doğru davranış alışkanlığı gibi. Alışkanlıkları değiştirmek zaman alır. Ama zaman aldığına değer!"

Danielle Girdano, 90 kilodan verdi. 

 "Kendine güven"

"Kendine güven"

Sağlıklı bir yaşam tarzının olabileceğine güven. Kilo verme serüveni için doğru bir zaman yoktur. Ama 'şimdi' doğru bir zamandır"

Alexander Capio, 240 kilo verdi.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Ekmekten vazgeçemeyenlere: Ekmek diyeti