En az 30 kilo veren kadınlardan 7 altın tavsiye

'Kilo verenler anlatıyor' başlıklı haberleri sık sık görürüz. Ancak burada yazanlar genelde derlenmiş bilgilerden ibarettir. Real Simple'da yayımlanan bir haberde, 30 kilodan fazla vermeyi başaran 7 kadın kilo verme sürecinde kullandıkları tüyoları ve edindikleri alışkanlıkları anlatmışlar. Yani zor kilo verenler için diyet listesi ya da öneriler aramak yerine daha önce en az 30 kilo veren insanların alışkanlıklarına kulak verin. Hızlı kilo vermek diyet listeleriyle değil, edinilen alışkanlıklarla mümkündür. İşte, en az 30 kilo veren kadınlardan 7 altın tavsiye!

16 Temmuz 2020, Perşembe 14:03 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Tatlıya her zaman 'yasak' değil

Tatlıya her zaman 'yasak' değil

Hepimiz insanız ve bazen tatlıya ihtiyacım oluyor! Önce sebze ve protein yediğinde öyle bir doyuyorsun ki başka yiyeceklere zaten fazla yer kalmıyor. Sonrasında canının çektiği şeyden sadece tadımlık, birkaç lokma almak yetiyor"

Cristina Pappadake-Gomez bu şekilde 50 kilodan fazla vermiş. 

Kötü yiyecekleri paylaş

Kötü yiyecekleri paylaş

Çünkü benim hayatımın bir parçası bu, beni mutlu eden şeylerden kendimi tamamen alı koymam mümkün değil. Bana yardımcı olan en büyük şeylerden biri ‘kötü’ yiyecekleri biriyle paylaşmak oldu. Böylece bunları yeme eğilimim azaldı çünkü arkadaşlarımın önünde hepsine birden kurt gibi saldırmak istemiyordum"

diyor 38 kilo veren Annmarie Mercieri. 


Küçük hedefler koy, daha seyrek tartıya çık

Küçük hedefler koy, daha seyrek tartıya çık

Kendini her gün tartma. Bir çok insan tartıya bağımlı hale geliyor onun dışındaki her şeyin ucunu kaçırıyor. Sadece tartıyı düşünüyorlar ve ondan çekinmeye başlıyorlar. En fazla 2 haftada bir tartılırsan hem duygusal hem de zihinsel sağlığına ihtiyacı olan sevgiyi vermiş olursun"

diyen Mercieri, Bunun yerine sadece kilo verme yolculuğunun başında tartılmayı öneriyor. Sonrasında kendine daha küçük bir hedef koyup -iki haftada 1 kilo vermek gibi- ona yönelmeni söylüyor. 

Denemekten korkma

Denemekten korkma

Aşırı utanıyordum, ama eğer nefret edersem bir daha gitmeyeceğime kendimi ikna ettim.Sonunda sevmeye başladım ve spor salonunda arkadaşlarım oldu. Şimdi gelmezsem nerdesin diye bir sürü mesaj alıyorum. Aynı hedefe sahip arkadaşların olması da çok yardımcı oluyor"

diyen Cara Lynn Moccia, HIIT yapmayı zorla sevdiğini itiraf ediyor. ama bu şekilde 53 kilo vermiş. 


Sporu sosyal hayat tempona göre ayarla

Sporu sosyal hayat tempona göre ayarla

Dinamik bir sosyal yaşamın olmasının akıl sağlığın için önemli olduğunu düşünüyorum. Dolayısıyla programımı hem fitness çalışmama hem de sosyal hayatıma göre ayarlıyorum. Mesela salı akşamına bir yemeğim varsa o gün sabah koşuyorum. Veya pazar günü öğlen kahvaltısı yapacaksam fitness dersimi gün içinde daha geç bir saate alıyorum. Bütün olay düzgün bir plan yapmakta ve fitness saatlerini ajandana işaretlemekte. Böylece organize olabiliyorsun ve egzersizi sallamak için bir mazeretin olmuyor

Zararlı alışkanlıkları bırakmayı zamana yay

Zararlı alışkanlıkları bırakmayı zamana yay

Zararlı alışkanlıkları bir anda bırakmak herkes için kolay olmayabilir. Başaramayan çok insan gördüm çünkü çok zor olduğunu düşünüyorlar. Bence sağlıksız yiyecekleri yavaş yavaş bırakıp sağlıklı yiyeceklere adım adım geçmekte bir mahsur yok” diyor Julie Ana Kim. Fast-food’u önce haftada ikiye düşürmüş, sonra haftada bire, şimdiyse hiç yemiyormuş. Julie’nin dönüşümü toplamda 1,5 yıl sürmüş ve 33 kilo vermesini sağlamış. 


Hafta sonu kaçamaklarının telafisi var

Hafta sonu kaçamaklarının telafisi var

Sırf bir haftasonunu kötü geçirdin diye vazgeçerek başarılı olamazsın. Ne olduğunun önemi yok, her pazartesi yeniden başla, kaldığın yere geri dön ve hedeflerine ulaşmak için yeni bir şans yarat!"

diyen Rebecca Grafton, hafta sonu kaçamaklarını diyeti hiç boşlamayarak dengelemiş ve bu şekilde 40 kilodan fazla vermiş.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Yoganın cinsel yaşama 9 katkısı