En zararsız gece atıştırmalıkları

Gece çok acıktınız ve canınız bir şeyler atıştırmak istiyor. Ama bir yandan da kilo almak istemiyorsunuz. Ne yaparsınız? Cevabı burada...

07 Eylül 2018, Cuma 16:57
A A
Çeçil peyniri

Çeçil peyniri

Gece canınız tuzlu bir şeyler çektiğinde çeçil peyniri yiyerek az kaloriyle tok hissedebilirsiniz.


Avokado ve süzme peynir

Avokado ve süzme peynir

Süzme peynir hem az kalorilidir hem de tok tutma özelliği vardır. Yanında avokado yemeniz de kolesterol seviyenizi dengede tutmanıza yardımcı olur.


Jambon ve tam tahıllı ekmek

Jambon ve tam tahıllı ekmek

Aşırıya kaçmadığınız sürece 2 dilim tam tahıllı ekmek ve jambondan yapılmış en fazla 150 kalori olan bu atıştırmalık tam size göre olacaktır!

 


Çikolatalı süt

Çikolatalı süt

Yapılan son araştırmalara göre sütün içindeki kalsiyum karın bölgesindeki yağları eritme konusunda oldukça etkili. bu noktada dikkat edilmesi gereken şey ise çikolata tozunuzun fazla şekerli olmaması.


Kuru incir

Kuru incir

Az yağlı ve lif konusundan zengin olan kuru incir geceleri atıştırmak için birebir!


Mısır gevreği

Mısır gevreği

Çikolatalı puding

Çikolatalı puding

Şaşırtıcı olsa da geceleri açlık kriziniz tuttuğunda bir kase çikolatalı puding yemenizde bir sakınca yok. Bir kase puding yaklaşık 90-100 kalori olduğu için rahatlıkla yiyebilirsiniz!


Badem

Badem

Tuzlu atıştırmalık sevenlere bir diğer önerimiz de badem! Ayrıca unutmayın ki bademin yağ yakmayı kolaylaştırdığı bilimsel olarak kanıtlanmış.


Tonbalığı

Tonbalığı

Kolay sindirilen ve protein açısından yüksek olan tonbalığını açlık hissinizi bastırmak için aklınızda tutmanızı öneririz.


 


Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.